Разделы сайта
Главные новости
Виплата пенсії у разі виїзду пенсіонера на постійне місце проживання за кордон

Виплата пенсії у разі виїзду пенсіонера на постійне

 місце проживання за кордон

Про порядок припинення та поновлення пенсій
Про порядок припинення та поновлення пенсій
КОНФЛИКТ ИНТЕРЕСОВ
Рени: горсовет «отжимает» у райсовета Танцплощадку
НА БАЛКЕ «БАЛАНЕШТЫ» НЕ РАСТЁТ ЛАВАНДА
На балке «Баланешты» не растёт лаванда и, не стелется тротуарная плитка с украинским орнаментом, а жаль, красиво ведь
В РЕНИ ОПЯТЬ ПОВЫСИЛИ ТАРИФ НА ВОДУ

(Рыба гниёт с головы, а чистить её начинают с хвоста).

В Рени куб воды стоил 12 грн, с 1 июня планируется поднять тариф до 15 грн. Оригинальное «экономическое обоснование» (!)

Дитя в звичаях народів Бессарабії
Книжкова виставка в центральній районній бібліотеці до Міжнародного дитячого свята .
Увага! Сеанси телефонного зв’язку «Пряма телефонна лінія»

          Головне управління Державної служби України з питань праці в Одеській області   29 травня 2019 року   з 10.00 до 14.00 проводить сеанс телефонного зв’язку на тему:  «Попередній медичний огляд неповнолітнього – обовязковий».

          Головне управління Державної служби України з питань праці в Одеській області  30 травня 2019 року   з 10.00 до 14.00 проводить сеанс телефонного зв’язку на тему:  «Документи, необхідні для працевлаштування неповнолітніх осіб віком від 14 до 15 років».

          Головне управління Державної служби України з питань праці в Одеській області  031 травня 2019 року   з 10.00 до 14.00 проводить сеанс телефонного зв’язку на тему:  «За якими документами роботодавець може зясувати вік неповнолітнього».

 

         По телефонах 04840-6-25-52, 0973741562 на запитання роботодавців, найманих працівників відповість  старший інспектор ГУ Держпраці в Одеській області Сорокін Ігор Борисович.

 


Порядок зарахування до 1 класу

Відповідно до ст. 53.  Конституції України кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов'язковою.Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах.

Згідно із Законом України «Про освіту» повна загальна середня освіта здобувається з 6 років. Діти, яким на початок навчального року виповнилося сім років, повинні розпочинати здобуття початкової освіти цього ж навчального року. Кожна особа має право здобувати початкову та базову середню освіту в закладі освіти (його філії), що найбільш доступний та наближений до місця проживання особи. Однак, якщо є бажання відвідувати навчальний заклад, що не є територіально закріпленим за Вашим місцем проживання, можна претендувати на вільні місця в ньому.

Для зарахування до 1 класу до 31.05.2019 слід подати такі документи:

-  заява батьків,  паспорт,

- копія свідоцтва про народження,

- оригінал медичної довідки,

- документ, що підтверджує місце проживання.

Зарахування учнів до закладу загальної середньої освіти проводиться наказом директора.Зарахування учнів до ліцеїв, приватних закладів загальної середньої освіти і закладів спеціалізованої освіти дозволяється проводити на конкурсних засадах.

 Ізмаїльський МЦ з надання БВПД

І тільки наша пам’ять нагорода їм

І тільки наша пам’ять нагорода їм
І тільки наша пам’ять нагорода їм

Напередодні Дня Перемоги в центральній районній бібліотеці пройшла година вшанування учасників бойових дій у Великій Вітчизняній війні, які брали участь в 73-х денній обороні Одеси в 1941 році та в Одеській операції по звільненню міста від фашистських загарбників у квітні 1944 року.

12 мая отмечается День матери

12 мая отмечается День матери. Охрана материнства, защита семьи - одна из приоритетных задач государства. В частности, Министерство мюстиции в рамках проекта «Я МАЮ ПРАВО» инициирована кампания «Відповідальне батьківство».

1. Инициатива Министерства юстиции: права ребенка на алименты. Минимальный рекомендуемый раз мер алиментов:

- до 6 лет - 1626 грн.,

- от 6 до 18 лет - 2027 грн.

2. Налоговая скидка на развитие ребенка – это сумма, которая возвращается государством с уплаченного родителями налога на доходы.

Получить скидку можно на оплату обучения ребенка в:

- детских садах,

- кружках, секциях,

- школах,

- профтехучилищах, колледжах,

- учреждениях высшего образования.

Ориентировочный раз мер налоговой скидки - 18% от фактически уплаченной за обучение суммы.

Как получить налоговую скидку?

1. Оплатите обучение и сохраните квитанцию ​​для налоговой об оплате.

2. Получите от работодателя справку о доходах.

3. До 31 декабря текущего года заполните налоговую декларацию об имущественном состоянии и доходах за прошлый год.

4. Подайте документы на получение скидки в ДФС по месту регистрации и получите налоговую скидку.

3. Инициатива Минсоц: возмещение расходов на няню для ребенка до 3 лет. Размер с 1 января 2019 - 1626 грн в месяц.

Как получить возмещение?

1. Заключите договор с муниципальной няней.

2. Обратитесь в отдел соцзащиты с пакетом документов (копия договора с няней, квитанция об оплате услуг няни, паспорт, идентификационный код, свидетельство о рождении ребенка)

4. Государство предоставляет ежемесячную денежную помощь на детей, страдающих тяжелыми болезнями и на ребенка, получившего тяжелую травму, требует трансплантации органа, паллиативной помощи. Размер пособия составляет прожиточный минимум для лиц, утративши трудоспособность.

Инициатива Правительства направлена ​​на то, чтобы украинские дети стали болем защищенными, а родители - ответственными.

Измаильский МЦ по предоставлению БВПД

Святкові, вихіднідні, перенесення робочихднів в квітні 2019 року

Враховуючи положення ст. 73 КЗпП України у 2019році на підприємствах, в установах, організаціях робота не проводитиметься у святкові дні і дні релігійних свят: 28 квітня – Пасха (Великдень); 1 травня – День праці.

За ст. 67 КЗпП України, якщосвятковийабонеробочий день співпадає з суботоюабонеділею, вихідний день переноситься на наступнийпіслясвятковогоабонеробочого. Тобто 29 квітня– понеділок, буде вихідним.

   З метою забезпечення раціонального використання робочого часу і створення сприятливих умов для святкування у 2019 році 1 травня – Дня праці Кабінет Міністрів України прийняв розпорядження від 10.01.2019 р. №7-р «Про перенесення робочих днів у 2019 році». 

      Документом рекомендовано у 2019році для працівниківпідприємств, установ та організацій, яким установлено п’ятиденнийробочийтиждень з двомавихідними днями в суботу та неділю, перенести робочий день звівторка 30 квітня на суботу 11 травня.

      У разіприйняттявласникомабоуповноваженм ним органом (керівником) підприємства шляхом видання наказу чиіншогорозпорядчого документа рішення про перенесенняробочихдніввихіднимибудуть 5днів:  27, 28, 29, 30 квітня, 1 травня.

Таким чином, у квітнізагалом буде:

-  календарнихднів - 30;

-  робочихднів - 20;

-  вихідних та святковихднів – 10.

 

Норма робочого часу:

-  при 40-годинному робочомутижні - 167,0;

-  при 36-годинному робочомутижні - 151,2;

-                                                                                                                                                                          при 24-годинному робочомутижні - 100,8.                                                               

        Вартозауважити, щорозпорядження про перенесенняробочихднів носитьрекомендаційний характер.

 Ст.інспектор ГУ Держпраці

в Одеськійобласті                                                             І.Б.Сорокін  

 

04840-62552

Як отримати податкову знижку при сплаті закладам дошкільної освіти

З 1 січня поточного року в Україні проходить кампанія декларування доходів громадян, отриманих ними у 2018 році. З метою отримання податкової знижки декларація подається до 31 грудня 2019 року (включно) за звітний 2018 податковий рік.

Право платника податку на податкову знижку, підстави для її нарахування, перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, обмеження права на її нарахування визначені статтею 166 Податкового кодексу України.

Законом України від 03 липня 2018 року № 2477-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України» внесені зміни, згідно із якими платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених на користь вітчизняних закладів дошкільної освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення  вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача).

Договір укладається між закладом освіти і здобувачем освіти (його законними представниками) та/або фізичною особою, яка здійснює оплату.

Спеціальними законами визначено структуру та типи закладів дошкільної освіти. Відповідно до ст. 22 Закону № 2145 юридична особа має статус закладу освіти, якщо основним видом діяльності є освітня діяльність. Слід зазначити, що освітня діяльність ліцензується з урахуванням особливостей, визначених спеціальними законами у сфері освіти.

Сума, що має бути повернута, зараховується на банківський рахунок платника податку, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в податковій декларації про майновий стан і доходи протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

Враховуючи викладене, з метою використання права на податкову знижку у зменшення оподатковуваного доходу за наслідками звітного податкового року платник податку може включити фактично здійснені ним витрати у вигляді суми коштів, сплачених на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення, підтверджені відповідними документами, зокрема, копією договору, що ідентифікує заклад освіти – надавача послуг і здобувача освіти – отримувача послуг (його законного представника) та/або юридичну чи фізичну особу, яка здійснює оплату.

 

                                                           Прес-служба Ізмаїльського управління

                                                           ГУ ДФС в Одеській області

УВАГА! З 2 травня 2019року змінюються реквізити рахунків для зарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

УВАГА! З 2 травня 2019року змінюються реквізити  рахунків для зарахування    

єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

 

 Ізмаїльське управління ГУ ДФС в Одеській області доводить до відома платників, що 03.04.2019 року Міністерством фінансів України затверджено наказ № 135 «Про затвердження змін до Положення про рух коштів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», який подано на реєстрацію до Міністерства юстиції України. Датою застосування норм цього наказу визначено 2 травня 2019 року.

  З метою правильного та своєчасного зарахування платежів надаємо  перелік нових рахунків для зарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

                                                                     Прес-служба Ізмаїльського управління

                                                                               ГУ ДФС в Одеській області

 

Додаток: реквізити  рахунків для зарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, яки діють з 02 травня 2019року.

 

kopiya-odeska-oblast-2-2.xls [59.5 Kb] (cкачиваний: 6)
kopiya-odeska-oblast-2-3.xls [59.5 Kb] (cкачиваний: 6)

Сверку по налогу на землю можно сделать в ЦОП

В Украине земля облагается налогом на имущество. Платить налог на землю в Украине должны как владельцы земельных участков и паев, так и пользователи, за исключением тех, кто освобожден от уплаты налога.   Предприятия и предприниматели – владельцы и пользователи земли должны были подать декларацию по налогу на землю в 2019 году за текущий год до 20 февраля. Второй вариант предусматривает ежемесячную подачу налоговой декларации в течение 20 дней месяца, следующего за отчетным месяцем. Что касается простых граждан (не предпринимателей), то на них такая обязанность по подаче налоговой отчетности не возлагается.

              Если предприятия и предприниматели обязаны самостоятельно высчитывать размер земельного налога, то в отношении физических лиц расчет налога на землю в 2019 году проводят налоговые органы. Так же как и в случае с налогом на недвижимое имущество, налоговые органы обязаны прислать плательщику налога на землю налоговое уведомление - решение до 1 июля. В таком решении должен быть указан размер налога и реквизиты для оплаты. Такие письма из налоговой должны отправляться по месту прописки плательщика вне зависимости от того, живёт он по адресу или нет. Если вы не получите уведомление-решение в связи с тем, что по месту прописки не проживаете, то от уплаты налога и дальнейшего начисления штрафов в случае несвоевременной оплаты это вас не освободит. Узнать размер налога на землю можно также путем обращения в налоговую службу с письменным заявлением для проведения сверки данных, во время которой уточняется площадь участка, наличие льгот, ставка и окончательная сумма налога. Если между вашими данными и данными налоговой будут расхождения, то при наличии оригиналов документов, подтверждающих ваши данные (например, документов о наличии льгот), налоговый орган обязан в течение 10 рабочих дней сделать новый расчет.  Заплатить налог нужно в течение 60 дней с момента получения уведомления-решения. Обжаловать любые решения местной налоговой службы можно в вышестоящую налоговую инстанцию или в суд.  

                Налоговым кодексом предусмотрено освобождение от уплаты налога на земельный участок для пенсионеров. Кроме того, существует еще несколько льготных категорий, которые не будут платить этот налог. Вместе с тем, льгота распространяется на несколько  земельных участков по одному целевому назначению в границах установленных законом норм.

               Уважаемые налогоплательщики! Измаильское управление ГУ ГФС в Одесской области предлагает провести сверку налога на землю и налога на недвижимость в Центрах обслуживания плательщиков, которые расположены: г. Измаил, ул.Кишиневская,3, г.Рени, ул. Дунайская,88, г. Килия, ул. Киченка,54, г. Болград, ул.Болгарских ополченцев,54, г. Арциз,ул.Интернациональная,8, г. Сарата, ул. Чкалова 23, м. Татарбунари, вул. Князева 2, пгт Тарутино, ул. Тараса Шевченка 2

                                                                                                

                                                                                        Пресс-служба Измаильского управления 

                                                                                        ГУ ГФС в Одесской области»

Податківці зустрічалися з бізнесменами . Про що говорили?

Триває кампанія «Декларування – 2019». Керівництво Ізмаїльського управління ГУ ДФС в Одеській області провело зустріч з представниками бізнесу, що працюють у різних сферах діяльності.

          У ході зустрічі, начальник управління Лілія Петрівна Фотка зазначила, що основне завдання, яке поставлене перед фіскальною службою, це наповнення бюджетів усіх рівнів.

       «Шлях вирішення цього завдання - неухильне виконання податкового законодавства всіма учасниками цього процесу. Бізнес повинен вільно працювати без будь-якого тиску з боку податківців. Але податки повинні своєчасно та у повному обсязі надходити до бюджету. Тільки за цієї умови можливе рішення як місцевих соціальних, так і загальнодержавних програм. Наша служба діє виключно у правовому полі. Використовуючи метод економічного аналізу визначається коло суб'єктів підприємництва, де є ризик ухилення від сплати податків. Саме на них зосереджено увагу фіскальної служби. Для сумлінного платника податків ми партнери, які завжди відкриті для спілкування. Платники можуть скористатися сервісами фіскальної служби, які постійно удосконалюються. У Центрах обслуговування платників організовано проведення семінарів-тренінгів. У разі виникнення проблем, будь-який платник для їх вирішення може прийти на особистий прийом », - наголосила начальник управління.

           На зустрічі зверталася увага на особливості кампанії декларування доходів громадян, отриманих ними у 2018 році. Лілія Петрівна Фотка звернула увагу, що для декларантів створені всі умови. У Центрах встановлені інформаційні тематичні стенди, там же можна отримати безкоштовно бланк декларації, фахівці нададуть практичну допомогу у її заповненні.

       Окремо обговорювалася проблема легалізації заробітної плати
Декларації допоможуть заповнити в Центрах обслуговування платників

З 1 січня поточного в Україні проходить кампанія декларування доходів громадян, отриманих ними у 2018 році. Це може бути отриманий спадок, подарунки, доходи від продажу рухомого та нерухомого майна, інвестиційні доходи, прощені банками відсотки, доходи від здачі в оренду майна та інші доходи, які підлягають декларуванню.

         Термін подачі декларацій громадянами триватиме до 1 травня. Після цього терміну декларації будуть прийматися з нарахуванням штрафних санкцій. До кінця року подаються декларації з метою отримання податкової знижки.

         Ізмаїльським управлінням ГУ ДФС в Одеській області з початку року вже прийнято понад тисячи декларацій, у яких задекларовано понад 64 млн.грн. доходу, нарахованомайже 2 млн. грн. податку з доходів фізичних осіб та 402 тис. грн. військового збору. З метою отримання податкової знижки декларації подали 273 громадянина.

         Для зручності декларантів працюють Центри обслуговування платників, де можна безкоштовно отримати бланк декларації для заповнення, а також практичну допомогу в заповненні.

      На семінарах-тренінгах, які проводять фахівці Центрів, вас навчать користуватися Електронним кабінетом платника, розміщеному на офіційному сайті фіскальної служби України.

       Ізмаїльське управління ГУ ДФС в Одеській області запрошує вас відвідати Центр обслуговування платників, взяти участь у семінарах-тренінгах, а також виконати свій громадянський обов'язок - своєчасно задекларувати доходи!

       Додаткову інформацію можна отримати за телефоном (04841) 7-28-55.

                                                           

                                                         Прес-служба Ізмаїльського управління

                                                         ГУ ДФС в Одеській області

Новые цены на газ и переоформление субсидий: к чему готовиться украинцам в мае
С 1 мая украинцев ждет ряд изменений, о которых должен знать каждый житель украинского государства. Новостное агентство «Харьков» выяснило, к чему готовиться народу в следующем месяце.
Дунайская лира

В день Всемирного праздника книги в центральной районной библиотеке прошла презентация поэтического сборника «Дунайская лира». 

Дунайская лира

Дунайская лира
Дунайская лира

Пасха в Украине 2019

Пасха – самый ожидаемый светлый день для многих христиан. Пасха символизирует Воскресение из мертвых Иисуса Христа, принявшего смерть за грехи людей и во спасение человеческого рода от страшных бед.

Доставка цветов
Каждого из нас постоянно мучает вопрос о том, что дарить кому-либо на праздники. Мы хотим вас уверить, что цветы - это отличный сюрприз для любого человека. Особенно если это будет не банальный букет, а интересная композиция. Раньше найти хорошие живые цветы было довольно сложным заданием, но сейчас все изменилось.
Новый журнал в библиотеке!
«Бессарабский вернисаж : Журнал для тех и о тех, кто хочет жить счастливо в родном богатом крае / Изд. дом "Курьер" ; гол. ред. А. Хаджиогло.
                 Новый журнал в библиотеке!
Реклама
Авторизация
Погода
Погода в Ренах
Праздники
Кадендарь
«    Июнь 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Архив новостей
Июнь 2019 (3)
Май 2019 (14)
Апрель 2019 (23)
Март 2019 (14)
Февраль 2019 (14)
Январь 2019 (19)
Новостной общественный портал города Рени и Ренийского района.
Сайт является площадкой свободной журналистики и не модерируется администрацией. Пользователи самостоятельно загружают свои материалы на сайт. Администрайия не разделяет позицию журналистов и не отвечает за достоверность изложенных ими фактов.
Опубликовнные материлы, фотографии, видеосъемки, размещенные на сайте, и являющиеся авторской работой - ЗАПРЕЩЕНО размещать, и использовать на других сайтах и блогах:
Без указания прямой ссылки на источник.
В каких либо других целях, не связанных с темой публикации.
Электронная почта для связи с администрацией сайта:
reniinfo@i.ua
Сортировать новости по: дате новости | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

          Головне управління Державної служби України з питань праці в Одеській області   29 травня 2019 року   з 10.00 до 14.00 проводить сеанс телефонного зв’язку на тему:  «Попередній медичний огляд неповнолітнього – обовязковий».

          Головне управління Державної служби України з питань праці в Одеській області  30 травня 2019 року   з 10.00 до 14.00 проводить сеанс телефонного зв’язку на тему:  «Документи, необхідні для працевлаштування неповнолітніх осіб віком від 14 до 15 років».

          Головне управління Державної служби України з питань праці в Одеській області  031 травня 2019 року   з 10.00 до 14.00 проводить сеанс телефонного зв’язку на тему:  «За якими документами роботодавець може зясувати вік неповнолітнього».

 

         По телефонах 04840-6-25-52, 0973741562 на запитання роботодавців, найманих працівників відповість  старший інспектор ГУ Держпраці в Одеській області Сорокін Ігор Борисович.

 


12 мая отмечается День матери. Охрана материнства, защита семьи - одна из приоритетных задач государства. В частности, Министерство мюстиции в рамках проекта «Я МАЮ ПРАВО» инициирована кампания «Відповідальне батьківство».

1. Инициатива Министерства юстиции: права ребенка на алименты. Минимальный рекомендуемый раз мер алиментов:

- до 6 лет - 1626 грн.,

- от 6 до 18 лет - 2027 грн.

2. Налоговая скидка на развитие ребенка – это сумма, которая возвращается государством с уплаченного родителями налога на доходы.

Получить скидку можно на оплату обучения ребенка в:

- детских садах,

- кружках, секциях,

- школах,

- профтехучилищах, колледжах,

- учреждениях высшего образования.

Ориентировочный раз мер налоговой скидки - 18% от фактически уплаченной за обучение суммы.

Как получить налоговую скидку?

1. Оплатите обучение и сохраните квитанцию ​​для налоговой об оплате.

2. Получите от работодателя справку о доходах.

3. До 31 декабря текущего года заполните налоговую декларацию об имущественном состоянии и доходах за прошлый год.

4. Подайте документы на получение скидки в ДФС по месту регистрации и получите налоговую скидку.

3. Инициатива Минсоц: возмещение расходов на няню для ребенка до 3 лет. Размер с 1 января 2019 - 1626 грн в месяц.

Как получить возмещение?

1. Заключите договор с муниципальной няней.

2. Обратитесь в отдел соцзащиты с пакетом документов (копия договора с няней, квитанция об оплате услуг няни, паспорт, идентификационный код, свидетельство о рождении ребенка)

4. Государство предоставляет ежемесячную денежную помощь на детей, страдающих тяжелыми болезнями и на ребенка, получившего тяжелую травму, требует трансплантации органа, паллиативной помощи. Размер пособия составляет прожиточный минимум для лиц, утративши трудоспособность.

Инициатива Правительства направлена ​​на то, чтобы украинские дети стали болем защищенными, а родители - ответственными.

Измаильский МЦ по предоставлению БВПД

Враховуючи положення ст. 73 КЗпП України у 2019році на підприємствах, в установах, організаціях робота не проводитиметься у святкові дні і дні релігійних свят: 28 квітня – Пасха (Великдень); 1 травня – День праці.

За ст. 67 КЗпП України, якщосвятковийабонеробочий день співпадає з суботоюабонеділею, вихідний день переноситься на наступнийпіслясвятковогоабонеробочого. Тобто 29 квітня– понеділок, буде вихідним.

   З метою забезпечення раціонального використання робочого часу і створення сприятливих умов для святкування у 2019 році 1 травня – Дня праці Кабінет Міністрів України прийняв розпорядження від 10.01.2019 р. №7-р «Про перенесення робочих днів у 2019 році». 

      Документом рекомендовано у 2019році для працівниківпідприємств, установ та організацій, яким установлено п’ятиденнийробочийтиждень з двомавихідними днями в суботу та неділю, перенести робочий день звівторка 30 квітня на суботу 11 травня.

      У разіприйняттявласникомабоуповноваженм ним органом (керівником) підприємства шляхом видання наказу чиіншогорозпорядчого документа рішення про перенесенняробочихдніввихіднимибудуть 5днів:  27, 28, 29, 30 квітня, 1 травня.

Таким чином, у квітнізагалом буде:

-  календарнихднів - 30;

-  робочихднів - 20;

-  вихідних та святковихднів – 10.

 

Норма робочого часу:

-  при 40-годинному робочомутижні - 167,0;

-  при 36-годинному робочомутижні - 151,2;

-                                                                                                                                                                          при 24-годинному робочомутижні - 100,8.                                                               

        Вартозауважити, щорозпорядження про перенесенняробочихднів носитьрекомендаційний характер.

 Ст.інспектор ГУ Держпраці

в Одеськійобласті                                                             І.Б.Сорокін  

 

04840-62552

Директора Територіального  центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ренійської районної державної адміністрації (далі – Терцентр) Пуфтієнко Наталю Іванівнуцікавило питання звільнення основного працівника та  прийом цієї ж особи на роботу на умовах сумісництва, зокрема, чи потрібно при цьому повідомляти ДФС про прийняття працівника на роботу.

      Керівникові було роз’яснено, що визначення поняття сумісництва наведено в п. 1 Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, затвердженого наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства фінансів України від 28.06.1993 р. № 43: сумісництвом вважається виконання працівником, окрім своєї основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому чи іншому підприємстві або у громадянина (підприємця, приватної особи) за наймом. Зовнішнє сумісництво – це коли працівник у вільний від основної роботи час виконує іншу роботу, на умовах трудового договору, на іншому підприємстві.

  І якщо графік роботи працівника на його основному місце роботи не співпадає з графіком роботи у Терцентрі  то він зможе працювати на умовах зовнішнього сумісництва.

     Для роботи за сумісництвомзгодивласникаабоуповноваженого ним органу за місцем основної роботи не потрібно.

Чинне законодавство не містить відмінності у процедурі оформлення працівника при працевлаштуванні за сумісництвом або за основним місцем роботи. Уразі якщо трудовий договір працівника з юридичною особою укладено в усній формі то такий працівник може працювати у відповідності до наказу про прийняття на роботу, буз наявності трудового договору у виді окремого документу.

Про прийняття працівника на роботу як по основному місцю роботу так і за сумісництвом в обов’язковому порядку потрібно повідомити ДФС, без такого повідомлення працівник не може бути допущеним до роботи.

В завідувача дитячого садочку с.Нагірне Мирної Інни Іванівни інше питання: чи обов’язково накази про прийом на роботу видавати за встановленою типовою формою, чи можна  самостійно розробляти таки накази?

Дійсно, типову форму Наказу (розпорядження) про прийняття на роботу (форма №П-1) затверджено Наказом Державного комітету статистики України від 05.12.2008 р. №489 «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці».

Разом з тим чинне законодавство не забороняє використовувати свою форму наказів.

Але слід враховувати вимоги до змісту наказу про прийняття працівника на роботу; в ньому має бути зазначено: посаду, на яку приймаєтьсяпрацiвник (спецiальнiсть, квалiфiкацiя, категорiя, розрядтощо);дату прийняття на роботу;вид роботи (основнаабо за сумiсництвом);умовиприйняття на роботу (з випробувальнимстроком, за строковимтрудовим договором тощо);умовироботи (в режимiнеповногоробочого часу, з важкимиабошкiдливимиумовамипрацiтощо);розмiрийогопосадового окладу вiдповiдно до штатного розпису, надбавок та доплат.

Вимоги щодо змісту наказу про прийняття на роботу встановлено наказом Міністерства юстиції України від  18.06.2015 р. № 1000/5 «Про затвердження Правил органiзацiїдiловодства та архiвногозберiганнядокументiв у державнихорганах, органах мiсцевогосамоврядування, на пiдприємствах, в установах i органiзацiях» (розділ ІІ, п. 9).            

Керівника Районного центру соціальних служб для сем’ї, дітей та молоді (далі – Центр) Медведік Олену Олексіївнутурбує питання: чивраховується стаж роботи в Центрі на посаді юриста в стаж роботи, який дає право на встановлення надбавки за стаж роботи в Центрі, при переводі такого працівника на посаду «фахівець із соціальної роботи».

Питання встановлення, нарахування і виплати надбавки за стаж роботи в Центрах врегульовано постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 № 435. В п.1 цієї постанови  перелічені посади працівників Центру, якім встановлюється та виплачується надбавка за стаж роботи (далі - надбавка): керівникам центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, їх заступникам, керівникам структурних підрозділів з основного виду діяльності та фахівцям із соціальної роботи.

Надбавка виплачується щомісяця у відсотках до посадового окладу залежно від стажу роботи в таких розмірах: понад 3 роки - 10 відсотків, понад 10 років - 20 відсотків, понад 20 років - 30 відсотків.

До стажу роботи, щодає право на встановлення надбавки, зараховується в тому числі час роботи в центрах на посадах, віднесених до відповіднихкатегорій посад державнихслужбовців та органівмісцевогосамоврядування, за основним видом діяльності, а також на відповідних посадах державнихслужбовців та органівмісцевогосамоврядування усоціальнійсфері.

Тобто, посаду «юрист» в цьому переліку посад не зазначено.

Надіємося, що надані  роз’яснення допоможуть жінкам – керівникам додержувати вимог чинного законодавства з питань праці.

Ст.інспектор ГУ Державної служби України

з питань праці в Одеській області І.Б.Сорокін

 

04840-62552

0973741562

Вот такие уведомления приходять абонентам комунального предприятия «Водоканал» Ренийского городского совета.

 

Говорят, возник ажиотаж в соответствующих магазинах, абоненты записываются на поставку водомеров, так как их на всех не хватает, повышается давление (не в водопроводных трубах), растет напряженность!

Давайте вместе прочтем нормативные документы и сделаем вместе выводы.

Это Уведомление мне передала Валентина Дмитриевна Степавненко – руководитель общественной организации «Районная организация ветеранов Ренийского района, руководитель «Партии пенсионеров», от которой я баллотировался в депутаты Ренийского городского совета и пенсионерка, которая получила его.

Я обещал разобраться в ситуации. На ближайшей сессии горсовета подам соответствующий депутатский запрос руководителю «Водоканала».

Буду информировать.

А пока разберем на соответствие законодательству это Уведомление по абзацам.

 

Абзац первый.

В нем упоминается Закон Украины «О метрологии и метрологичной деятельности». Читаем абзац второй части 4 статьи 17 этого закона: «Повірка засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації: «Відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду) покладається на суб'єктів господарювання, що здійснюють обслуговування відповідних засобів вимірювальної техніки».

Для уяснения ситуации нам поможет и постановление Кабинета Министров Укрины от 21 июля 2005 года №630 «Об утверждении Правил предоставления услуг централизованного отопления,   поставок холодной и гарячей воды и водоотведения и типового договора о предоставлении услуг централизованного отопления и поставок холодной и гарячей воды и водоотведения»: «п.32. Виконавець (читай «Водоканал» зобов’язаний: 4) контролювати установлені між повіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку, їх обслуговування та ремонт, у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж».

Периодичность поверки водомеров указана правильно.

Что же делать в связи з получением таких Уведомлений и что следует из приведенного Уведомления и нормативных документов:

  1. - Успокоились! Спокойно потребляем воду, отменяем заявки на покупку водомеров, купленные – сдаем (у кого установлены водомеры).
  2. - Ждем действий «Водокнала» по контролю межповерочных интервалов, проведения периодичной поверки водомеров.
  3. - Дальше разберемся.

Депутат Ренийского городского совета от «Партии пенсионеров» Игорь Сорокин

З метою забезпечення виконання розпорядження Кабінету МіністрівУкраїни від 05.09.2018 р.№649-р «Про заходи, спрямовані на  детінізацію відносину в сфері зайнятості населення», за ініціативою Головного управління Держпраці в Одеській області в Ренійському  районі проведено семінар спільно з фахівцями санітарного відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Ізмаїльського міжрайонного управління Головного управління  Держпродспоживслужби в Одеській області.

Співпраця з Головним управлінням Державної служби з питань безпечності харчових  продуктів та захисту прав споживачів в Одеській області  здійснюється на виконання «Плану спільнихзаходів між Головним управлінням Держпраці в Одеській області та Головним управлінням Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів в Одеській області».

На семінар були запрошені роботодавці – оператори ринку та їх наймані працівники.

Фельдшер санітарного відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Ізмаїльського міжрайонного управління ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області Юрій Жантик  інформував, що інспектори Держпродспоживслужби під час проведення заходів державного нагляду вимог дотримання санітарного законодавства у сфері безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів операторами ринку фіксують непоодинокі випадки не лише порушення санітарного законодавства, зокрема відсутність медичних оглядів у працівників, але й факти нелегального працевлаштування, що створює додаткові ризики для споживачів. Розповів про порядок реєстрації операторів ринку в Єдиному державному реєстрі, створення  єдиної державної бази даних професійних медоглядів, за допомогою якого  контролюючі органи можуть швидко перевірити легітимність конкретного медогляду, про поступову заміну паперових бланків медоглядів на електронні, нагадав про обов’язковість проведення медичних оглядів декретованим контингентом населення – працівникам окремих професій та посад, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб.

Наталя Стрижкова — начальник відділу економіки, торгівлі та туризму Ренійської райдержадміністрації — інформувала присутніх  про підготовку районного плану заходів з питань детінізації доходів громадян та зайнятості населення на 2019-2020 роки, який розробляється згідно із розпорядженням Одеської обласноїдержавної адміністрації «Про заходи що до легалізації трудових відносин, забезпечення мінімальних гарантій з оплати праці, підвищення рівня заробітної плати». На підставі цього документу буде активізовано роботу комісії з легалізації трудових відносин за участю фахівців Головних управлінь Держпраці, ДФС, Держпродспоживслуби  Одеськоїобласті та іншими службами.

Старший інспектор Головного управління Держпраці в Одеській області Ігор Сорокін нагадав про порядок оформлення  трудових договорів, обов’язковість проведення попередніх та періодичних медичних оглядів за рахунок роботодавця.

Окремо розглянуто ситуацію з укладанням трудового договору, повідомленням ДФС про укладання трудового договору та проведенням попереднього медичного огляду.

Ст.інспектор ГУ Держпраці в Одеській області                    І.Сорокін

Продовжується співпраця Головного управління Держпраці в Одеській області з «Українським проектомбізнес-розвиткуплодоовочівництва», початок якої було закладено ще в лютому 2017 року за допомогою Всеукраїнської громадської організації «Рада жінок – фермерів України».

ЗАПИТАННЯ Чи має право на основну щорічну відпустку працівник, який ще не відпрацював на підприємстві півроку?

Внимание! Сеансы телефонной связи «Прямая телефонная линия»

Главное управление Государственной службы труда в Одесской области 5 февраля 2019 года с 10.00 до 14.00 проводит сеанс телефонной связи  на тему:  «Порядок регистрации в Фонде социального страхования инвалидов».

Главное управление Государственной службы труда в Одесской области 8  февраля 2019 года с 10.00 до 14.00 проводит сеанс телефонной связи  на тему: «Отпуск по уходу за ребенком до достижения им трехлетнего возраста».

Главное управление Государственной службы труда в Одесской области 12 февраля 2019 года с 10.00 до 14.00 проводит сеанс телефонной связи  на тему:  «Имеет ли право на основной ежегодный от пуск работник, который не отработал на предприятии полгода».

Главное управление Государственной службы труда в Одесской области 14 февраля 2019 года с 10.00 до 14.00 проводит сеанс телефонной связи  на тему: «Преимущественное право на оставление на работе при высвобождении работников в связи с изменениями в организации производства и труда».

Главное управление Государственной службы труда в Одесской области 19 февраля 2019 года с 10.00 до 14.00 проводит сеанс телефонной связи  на тему: «Оформление ухода за ребенком до достижения им шестилетнего возраста».

Главное управление Государственной службы труда в Одесской области 22 февраля 2019 года с 10.00 до 14.00 проводит сеанс телефонной связи  на тему: «Что делать когда основания для продления продолжительности отпуска по уходу за ребенком исчерпаны, а необходимость в домашнем уходе остается».

Главное управление Государственной службы труда в Одесской области 26  февраля 2019 года с 10.00 до 14.00 проводит сеанс телефонной связи  на тему: «Создаем комиссию по социальному страхованию».

Главное управление Государственной службы труда в Одесской области 28 февраля 2019 года с 10.00 до 14.00 проводит сеанс телефонной связи  на тему: «О переносе робочих дней в 2019 году».



Строки виплати заробітної плати: актуальні питання

ЩОДО НАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ДОДАТКОВОЇ ВІДПУСТКИ НА ДІТЕЙ