Разделы сайта
Главные новости
СПАСЕНИЕ УТОПАЮЩИХ, ДЕЛО РУК САМИХ УТОПАЮЩИХ
По просторам Фейсбука гуляют ремейки Измаильских журналистов. Темы для Рени не новые, но злободневные.
РЕНИ: ДЕГРАДАЦИЯ КП «ВОДОКАНАЛ»

РЕНИЙСКИЙ ВОДОКАНАЛ ДЕ-ФАКТО БАНКРОТ

Вербное воскресенье в 2019 году

Каждый год Вербное воскресенье выпадает на разные числа и празднуется за неделю до Пасхи или в шестое воскресенье Великого поста. В 2019 году Вербное воскресенье отмечается 21 апреля

Сотрудничая с нашей компанией, вы сможете заказать современное производство
Если вы находитесь в поиске компаний, которые занимаются производством горно-шахтного оборудования, то вам нужно обратить внимание в нашу компанию ООО “ ДИК”.
В Измаиле после реконструкции открыли морской вокзал
Четверг, 18 апреля, стал знаковым днем для Измаила, для государственного предприятия «Администрация морских портов Украины» и для всего украинского Придунавья.
Достойный вариант для выгодного шоппинга
Для любого из нас очень важно иметь возможность начинать и заканчивать свой день с посещения ванной и туалетной комнаты. При этом необходимо организовать обустройство этих помещений с максимальной результативностью, используя самые качественные сантехнические изделия.
В Украине с 1 мая появится возможность сменить оператора мобильной сети без смены номера телефона

Услуга по переносу абонентских номеров для пользователей мобильной связи заработает с 1 мая

Несколько советов для тех, кто хочет выгодно купить высококачественный текстиль для дома
Если вы хотите сделать интерьер в доме не просто красивым, но еще и уютным, вам стоит обратить внимание на данную статью. Мы дадим рекомендации, в соответствии с которыми вы сможете достичь поставленной цели и найти оптимальные решения.
История украинской энергетики. Развитие альтернативных источников энергии
Для Украины 2019 год стал юбилейным для возобновляемой альтернативной энергетики. Десять лет назад вступил в силу законопроект о «зеленом» тарифе, что положило начало развитию нового для нашей страны направления в отрасли.
Впродовж березня - особлива увага питанням жінок - керівників

Директора Територіального  центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ренійської районної державної адміністрації (далі – Терцентр) Пуфтієнко Наталю Іванівнуцікавило питання звільнення основного працівника та  прийом цієї ж особи на роботу на умовах сумісництва, зокрема, чи потрібно при цьому повідомляти ДФС про прийняття працівника на роботу.

      Керівникові було роз’яснено, що визначення поняття сумісництва наведено в п. 1 Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, затвердженого наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства фінансів України від 28.06.1993 р. № 43: сумісництвом вважається виконання працівником, окрім своєї основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому чи іншому підприємстві або у громадянина (підприємця, приватної особи) за наймом. Зовнішнє сумісництво – це коли працівник у вільний від основної роботи час виконує іншу роботу, на умовах трудового договору, на іншому підприємстві.

  І якщо графік роботи працівника на його основному місце роботи не співпадає з графіком роботи у Терцентрі  то він зможе працювати на умовах зовнішнього сумісництва.

     Для роботи за сумісництвомзгодивласникаабоуповноваженого ним органу за місцем основної роботи не потрібно.

Чинне законодавство не містить відмінності у процедурі оформлення працівника при працевлаштуванні за сумісництвом або за основним місцем роботи. Уразі якщо трудовий договір працівника з юридичною особою укладено в усній формі то такий працівник може працювати у відповідності до наказу про прийняття на роботу, буз наявності трудового договору у виді окремого документу.

Про прийняття працівника на роботу як по основному місцю роботу так і за сумісництвом в обов’язковому порядку потрібно повідомити ДФС, без такого повідомлення працівник не може бути допущеним до роботи.

 

В завідувача дитячого садочку с.Нагірне Мирної Інни Іванівни інше питання: чи обов’язково накази про прийом на роботу видавати за встановленою типовою формою, чи можна  самостійно розробляти таки накази?

 

Дійсно, типову форму Наказу (розпорядження) про прийняття на роботу (форма №П-1) затверджено Наказом Державного комітету статистики України від 05.12.2008 р. №489 «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці».

Разом з тим чинне законодавство не забороняє використовувати свою форму наказів.

Але слід враховувати вимоги до змісту наказу про прийняття працівника на роботу; в ньому має бути зазначено: посаду, на яку приймаєтьсяпрацiвник (спецiальнiсть, квалiфiкацiя, категорiя, розрядтощо);дату прийняття на роботу;вид роботи (основнаабо за сумiсництвом);умовиприйняття на роботу (з випробувальнимстроком, за строковимтрудовим договором тощо);умовироботи (в режимiнеповногоробочого часу, з важкимиабошкiдливимиумовамипрацiтощо);розмiрийогопосадового окладу вiдповiдно до штатного розпису, надбавок та доплат.

Вимоги щодо змісту наказу про прийняття на роботу встановлено наказом Міністерства юстиції України від  18.06.2015 р. № 1000/5 «Про затвердження Правил органiзацiїдiловодства та архiвногозберiганнядокументiв у державнихорганах, органах мiсцевогосамоврядування, на пiдприємствах, в установах i органiзацiях» (розділ ІІ, п. 9).            

 

Керівника Районного центру соціальних служб для сем’ї, дітей та молоді (далі – Центр) Медведік Олену Олексіївнутурбує питання: чивраховується стаж роботи в Центрі на посаді юриста в стаж роботи, який дає право на встановлення надбавки за стаж роботи в Центрі, при переводі такого працівника на посаду «фахівець із соціальної роботи».

 

Питання встановлення, нарахування і виплати надбавки за стаж роботи в Центрах врегульовано постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 № 435. В п.1 цієї постанови  перелічені посади працівників Центру, якім встановлюється та виплачується надбавка за стаж роботи (далі - надбавка): керівникам центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, їх заступникам, керівникам структурних підрозділів з основного виду діяльності та фахівцям із соціальної роботи.

Надбавка виплачується щомісяця у відсотках до посадового окладу залежно від стажу роботи в таких розмірах: понад 3 роки - 10 відсотків, понад 10 років - 20 відсотків, понад 20 років - 30 відсотків.

До стажу роботи, щодає право на встановлення надбавки, зараховується в тому числі час роботи в центрах на посадах, віднесених до відповіднихкатегорій посад державнихслужбовців та органівмісцевогосамоврядування, за основним видом діяльності, а також на відповідних посадах державнихслужбовців та органівмісцевогосамоврядування усоціальнійсфері.

Тобто, посаду «юрист» в цьому переліку посад не зазначено.

 

Надіємося, що надані  роз’яснення допоможуть жінкам – керівникам додержувати вимог чинного законодавства з питань праці.

 

Ст.інспектор ГУ Державної служби України

з питань праці в Одеській області І.Б.Сорокін

 

04840-62552

0973741562

Презентация поэтического сборника
23 апреля - Всемирный день книги и авторского права.Он дает людям возможность открыть для себя и по достоинству оценить, и глубже понять все то, что связано с многогранной ролью книги как носителя знаний, выразителя ценностей, хранителя нематериального наследия. В этот день во всем мире проводятся книжные ярмарки, фестивали, презентации. Весь день, 23 апреля в центральной районной библиотеке будет проходить книжная акция " Ее величество - Книга" , а в 17 .00 мы приглашаем ценителей поэтического слова на презентацию сборника местных авторов "Дунайская лира"
Презентация поэтического сборника
« Тогда лишь становится город героем, когда стал героем солдат!»
Напередодні 75-річчя визволення Одеси від фашистських загарбників в центральній районній бібліотеці пройшла презентація книги « Великая Победа. Одесса и одесситы в Великой Отечественной войне 1941-1945 гг.» для учнів 9 і 10-х класів школи-ліцею, які відвідують спецкурс з історії (керівник Попаз К.І. ).« Тогда лишь становится город героем, когда стал героем солдат!»
« Тогда лишь становится город героем, когда стал героем солдат!»
« Тогда лишь становится город героем, когда стал героем солдат!»
В РЕНИ НЕ ВОЗВРАЩАЮТСЯ АИСТЫ
В его мутной голове родилась преступная идея – спилить все городские деревья, потом посадить где – нигде каких - то карликов! В надежде, что они до понедельника вырастут. "Мы приняли волевое решение уничтожить все городские деревья, корни которых портят тротуары,....
На встречу к морским волнам
Кто сказал, что на море можно только купаться? Мы знаем минимум четыре способа весело провести время на побережье.
Пенсії по-новому
З 1 березня розпочалася перша автоматична індексація пенсій з урахуванням індексації та підвищення середньої зарплати. Що потрібно знати про перерахунок та індексацію пенсій протягом 2019 року?
Любов’ю, окрилений сміх
В фонді центральної районної бібліотеки є повне зібрання творів С.Олійника і чимало творів сучасних українських гумористів.Любов’ю, окрилений сміх
Переход на летнее время 2019

  Украина переходит на летнее время в ночь с 30 на 31 марта 2019 года

В ночь с 30 на 31 марта 2019 года Украина переходит на летнее время. В три часа утра следует перевести часы на час вперед. То есть вместо 3.00 станет 4.00, и спать этой ночью уже придется на час меньше. В итоге световой рабочий день станет на час длиннее.

Поэтому в этом году часы переведут в ночь с 30 на 31 марта в 3 утра на один час вперед.

.

Как рождаются стихи…

24 марта в центральной районной библиотеке прошел ХXVIII районный фестиваль литературного творчества местных авторов Ренийщины

Как рождаются стихи…
Как рождаются стихи…

Как рождаются стихи…
Как рождаются стихи…Как рождаются стихи…

Рекламное агентство в городе Рени

Компания ТЕХМА  в Рени.

Теперь в Рени можно заказать услуги: наружная реклама, изготовление вывесок, широкоформатная печать и полиграфия.


http://tehma.com.ua/shirokoformatnaya-pechat/

«На спомин… від Шевченка»
Цьогорічні Шевченківські дні в центральній районній бібліотеці завершились проведенням літературно-мистецької години для учнів 9-х класів ЗОШ №1 та Ренійської гімназії.«На спомин… від Шевченка»
«На спомин… від Шевченка»
«На спомин… від Шевченка»
РЕНИ: ОСТОРОЖНО, РАБОТАЕТ МЭРИЯ
ЧАСТНОЕ БТИ – ОЧЕРЕДНАЯ ЖЕРТВА МЭРА ПЛЕХОВА
(И.Плехов объявил гибридную войну частному БТИ).
Реклама
Авторизация
Погода
Погода в Ренах
Праздники
Кадендарь
«    Апрель 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Архив новостей
Апрель 2019 (16)
Март 2019 (14)
Февраль 2019 (14)
Январь 2019 (19)
Декабрь 2018 (19)
Ноябрь 2018 (20)
Новостной общественный портал города Рени и Ренийского района.
Сайт является площадкой свободной журналистики и не модерируется администрацией. Пользователи самостоятельно загружают свои материалы на сайт. Администрайия не разделяет позицию журналистов и не отвечает за достоверность изложенных ими фактов.
Опубликовнные материлы, фотографии, видеосъемки, размещенные на сайте, и являющиеся авторской работой - ЗАПРЕЩЕНО размещать, и использовать на других сайтах и блогах:
Без указания прямой ссылки на источник.
В каких либо других целях, не связанных с темой публикации.
Электронная почта для связи с администрацией сайта:
reniinfo@i.ua
Сортировать новости по: дате новости | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Директора Територіального  центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ренійської районної державної адміністрації (далі – Терцентр) Пуфтієнко Наталю Іванівнуцікавило питання звільнення основного працівника та  прийом цієї ж особи на роботу на умовах сумісництва, зокрема, чи потрібно при цьому повідомляти ДФС про прийняття працівника на роботу.

      Керівникові було роз’яснено, що визначення поняття сумісництва наведено в п. 1 Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, затвердженого наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства фінансів України від 28.06.1993 р. № 43: сумісництвом вважається виконання працівником, окрім своєї основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому чи іншому підприємстві або у громадянина (підприємця, приватної особи) за наймом. Зовнішнє сумісництво – це коли працівник у вільний від основної роботи час виконує іншу роботу, на умовах трудового договору, на іншому підприємстві.

  І якщо графік роботи працівника на його основному місце роботи не співпадає з графіком роботи у Терцентрі  то він зможе працювати на умовах зовнішнього сумісництва.

     Для роботи за сумісництвомзгодивласникаабоуповноваженого ним органу за місцем основної роботи не потрібно.

Чинне законодавство не містить відмінності у процедурі оформлення працівника при працевлаштуванні за сумісництвом або за основним місцем роботи. Уразі якщо трудовий договір працівника з юридичною особою укладено в усній формі то такий працівник може працювати у відповідності до наказу про прийняття на роботу, буз наявності трудового договору у виді окремого документу.

Про прийняття працівника на роботу як по основному місцю роботу так і за сумісництвом в обов’язковому порядку потрібно повідомити ДФС, без такого повідомлення працівник не може бути допущеним до роботи.

 

В завідувача дитячого садочку с.Нагірне Мирної Інни Іванівни інше питання: чи обов’язково накази про прийом на роботу видавати за встановленою типовою формою, чи можна  самостійно розробляти таки накази?

 

Дійсно, типову форму Наказу (розпорядження) про прийняття на роботу (форма №П-1) затверджено Наказом Державного комітету статистики України від 05.12.2008 р. №489 «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці».

Разом з тим чинне законодавство не забороняє використовувати свою форму наказів.

Але слід враховувати вимоги до змісту наказу про прийняття працівника на роботу; в ньому має бути зазначено: посаду, на яку приймаєтьсяпрацiвник (спецiальнiсть, квалiфiкацiя, категорiя, розрядтощо);дату прийняття на роботу;вид роботи (основнаабо за сумiсництвом);умовиприйняття на роботу (з випробувальнимстроком, за строковимтрудовим договором тощо);умовироботи (в режимiнеповногоробочого часу, з важкимиабошкiдливимиумовамипрацiтощо);розмiрийогопосадового окладу вiдповiдно до штатного розпису, надбавок та доплат.

Вимоги щодо змісту наказу про прийняття на роботу встановлено наказом Міністерства юстиції України від  18.06.2015 р. № 1000/5 «Про затвердження Правил органiзацiїдiловодства та архiвногозберiганнядокументiв у державнихорганах, органах мiсцевогосамоврядування, на пiдприємствах, в установах i органiзацiях» (розділ ІІ, п. 9).            

 

Керівника Районного центру соціальних служб для сем’ї, дітей та молоді (далі – Центр) Медведік Олену Олексіївнутурбує питання: чивраховується стаж роботи в Центрі на посаді юриста в стаж роботи, який дає право на встановлення надбавки за стаж роботи в Центрі, при переводі такого працівника на посаду «фахівець із соціальної роботи».

 

Питання встановлення, нарахування і виплати надбавки за стаж роботи в Центрах врегульовано постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 № 435. В п.1 цієї постанови  перелічені посади працівників Центру, якім встановлюється та виплачується надбавка за стаж роботи (далі - надбавка): керівникам центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, їх заступникам, керівникам структурних підрозділів з основного виду діяльності та фахівцям із соціальної роботи.

Надбавка виплачується щомісяця у відсотках до посадового окладу залежно від стажу роботи в таких розмірах: понад 3 роки - 10 відсотків, понад 10 років - 20 відсотків, понад 20 років - 30 відсотків.

До стажу роботи, щодає право на встановлення надбавки, зараховується в тому числі час роботи в центрах на посадах, віднесених до відповіднихкатегорій посад державнихслужбовців та органівмісцевогосамоврядування, за основним видом діяльності, а також на відповідних посадах державнихслужбовців та органівмісцевогосамоврядування усоціальнійсфері.

Тобто, посаду «юрист» в цьому переліку посад не зазначено.

 

Надіємося, що надані  роз’яснення допоможуть жінкам – керівникам додержувати вимог чинного законодавства з питань праці.

 

Ст.інспектор ГУ Державної служби України

з питань праці в Одеській області І.Б.Сорокін

 

04840-62552

0973741562

З метою забезпечення виконання розпорядження Кабінету МіністрівУкраїни від 05.09.2018 р.№649-р «Про заходи, спрямовані на  детінізацію відносину в сфері зайнятості населення», за ініціативою Головного управління Держпраці в Одеській області в Ренійському  районі проведено семінар спільно з фахівцями санітарного відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Ізмаїльського міжрайонного управління Головного управління  Держпродспоживслужби в Одеській області.

Співпраця з Головним управлінням Державної служби з питань безпечності харчових  продуктів та захисту прав споживачів в Одеській області  здійснюється на виконання «Плану спільнихзаходів між Головним управлінням Держпраці в Одеській області та Головним управлінням Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів в Одеській області».

На семінар були запрошені роботодавці – оператори ринку та їх наймані працівники.

Фельдшер санітарного відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Ізмаїльського міжрайонного управління ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області Юрій Жантик  інформував, що інспектори Держпродспоживслужби під час проведення заходів державного нагляду вимог дотримання санітарного законодавства у сфері безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів операторами ринку фіксують непоодинокі випадки не лише порушення санітарного законодавства, зокрема відсутність медичних оглядів у працівників, але й факти нелегального працевлаштування, що створює додаткові ризики для споживачів. Розповів про порядок реєстрації операторів ринку в Єдиному державному реєстрі, створення  єдиної державної бази даних професійних медоглядів, за допомогою якого  контролюючі органи можуть швидко перевірити легітимність конкретного медогляду, про поступову заміну паперових бланків медоглядів на електронні, нагадав про обов’язковість проведення медичних оглядів декретованим контингентом населення – працівникам окремих професій та посад, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб.

Наталя Стрижкова — начальник відділу економіки, торгівлі та туризму Ренійської райдержадміністрації — інформувала присутніх  про підготовку районного плану заходів з питань детінізації доходів громадян та зайнятості населення на 2019-2020 роки, який розробляється згідно із розпорядженням Одеської обласноїдержавної адміністрації «Про заходи що до легалізації трудових відносин, забезпечення мінімальних гарантій з оплати праці, підвищення рівня заробітної плати». На підставі цього документу буде активізовано роботу комісії з легалізації трудових відносин за участю фахівців Головних управлінь Держпраці, ДФС, Держпродспоживслуби  Одеськоїобласті та іншими службами.

Старший інспектор Головного управління Держпраці в Одеській області Ігор Сорокін нагадав про порядок оформлення  трудових договорів, обов’язковість проведення попередніх та періодичних медичних оглядів за рахунок роботодавця.

Окремо розглянуто ситуацію з укладанням трудового договору, повідомленням ДФС про укладання трудового договору та проведенням попереднього медичного огляду.

Ст.інспектор ГУ Держпраці в Одеській області                    І.Сорокін

Продовжується співпраця Головного управління Держпраці в Одеській області з «Українським проектомбізнес-розвиткуплодоовочівництва», початок якої було закладено ще в лютому 2017 року за допомогою Всеукраїнської громадської організації «Рада жінок – фермерів України».

ЗАПИТАННЯ Чи має право на основну щорічну відпустку працівник, який ще не відпрацював на підприємстві півроку?

Внимание! Сеансы телефонной связи «Прямая телефонная линия»

Главное управление Государственной службы труда в Одесской области 5 февраля 2019 года с 10.00 до 14.00 проводит сеанс телефонной связи  на тему:  «Порядок регистрации в Фонде социального страхования инвалидов».

Главное управление Государственной службы труда в Одесской области 8  февраля 2019 года с 10.00 до 14.00 проводит сеанс телефонной связи  на тему: «Отпуск по уходу за ребенком до достижения им трехлетнего возраста».

Главное управление Государственной службы труда в Одесской области 12 февраля 2019 года с 10.00 до 14.00 проводит сеанс телефонной связи  на тему:  «Имеет ли право на основной ежегодный от пуск работник, который не отработал на предприятии полгода».

Главное управление Государственной службы труда в Одесской области 14 февраля 2019 года с 10.00 до 14.00 проводит сеанс телефонной связи  на тему: «Преимущественное право на оставление на работе при высвобождении работников в связи с изменениями в организации производства и труда».

Главное управление Государственной службы труда в Одесской области 19 февраля 2019 года с 10.00 до 14.00 проводит сеанс телефонной связи  на тему: «Оформление ухода за ребенком до достижения им шестилетнего возраста».

Главное управление Государственной службы труда в Одесской области 22 февраля 2019 года с 10.00 до 14.00 проводит сеанс телефонной связи  на тему: «Что делать когда основания для продления продолжительности отпуска по уходу за ребенком исчерпаны, а необходимость в домашнем уходе остается».

Главное управление Государственной службы труда в Одесской области 26  февраля 2019 года с 10.00 до 14.00 проводит сеанс телефонной связи  на тему: «Создаем комиссию по социальному страхованию».

Главное управление Государственной службы труда в Одесской области 28 февраля 2019 года с 10.00 до 14.00 проводит сеанс телефонной связи  на тему: «О переносе робочих дней в 2019 году».



Строки виплати заробітної плати: актуальні питання

ЩОДО НАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ДОДАТКОВОЇ ВІДПУСТКИ НА ДІТЕЙ

Розміри мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму  на 2019

рік затверджено  Законом України від  23.11.2018 р. № 2629-VIII "Про Державний бюджет України на 2019 рік".

Нагадаємо, що строки виплати заробітної плати  врегульовано статтею 115 Кодексу Законів України про працю (далі – КЗпП).

 

          Строки виплати заробітної плати встановлюють колективним договором або нормативним актом роботодавця, погодженим із виборним органом первинної профспілкової організації чи іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом (за відсутності таких органів — представниками, обраними й уповноваженими трудовим колективом).

          Заробітна плата виплачується працівникам регулярно в робочі дні y встановлені зазначеними документами строки. Однак така виплата має бути не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує 16 календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата.

         Якщо день виплати заробітної плати збігається з вихідним, святковим або неробочим днем, заробітна плата виплачується напередодні.

         Розмір заробітної плати за першу половину місяця також визначається зазначеними документами,  але не менше оплати за фактично відпрацьований час з розрахунку тарифної ставки (посадового окладу) працівника.

         Таким чином, граничні строки виплати зарплати - не пізніше 22 числа за першу половину поточного місяця, не пізніше 7 числа наступного місяця - за другу половину.

                Переліченими документами встановлюються конкретні строки виплати заробітної плати, наприклад 18 та 3 або 22 та 7 числа місяця.

          П. 2 ч. 1 ст. 29 КЗпП встановлено зобов’язаність роботодавця ознайомити працівника з колективним договором, в якому мають визначатись, в тому числі,  і строки виплати заробітної плати. Ст. 29 Закону України «Про оплату праці» передбачено повідомляти працівників ... про строки виплати заробітної плати.

          Вважаємо, що роботодавцеві доцільно мати підтвердження ознайомлення працівника під розпис із документами, що встановлюють строки виплати заробітної плати.

 

 

Старший інспектор Головного

Управління Державної служби

України з питань праці в Одеській області                                  І.Б.Сорокін

Побачив анонс про участь Держпраці в проведенні Всеукраїнського тижня права керівник Ренійського ТОВ «Прима Строй» Олександр Чолак вирішив одержати консультацію з питань, що турбують його: в чому полягає відмінність трудових договорів від договорів цивільно правового характеру, зокрема договору підряду. Підприємство виконує будівельно-монтажні роботи з на умовах субпідряду, обсяги робіт не дуже велики, тривалисть виконання субпідряду – до 3-4 місяців.

Курівнику підприємства та присутнім працівникам було роз’яснено, що предметом трудового договору є процес праці, в їх випадку – виконання будівельних робіт. Предмет договору підряду – це готовий до сдачі замовнику об’єктбудивніцтва. Процес його будівництва залишається поза увагою замовника, субпідрядника, виконується підрядниками самостійно, на свій розсуд, вони не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку замовника, використовує власні засоби, інструменти.

Бухгалтера Ірину Колбінову цікавило чи потрібно повідомляти органи фіскальної служби про прийняття працівників на роботу за цивільно-правовими договорами підряду.

Скориставшись нагодою було надано роз’яснення про переваги легального працевлаштування перед неоформленими трудовими відносинами.

Інформаційно-роз’яснювальний захід проведено безпосередньо в службовому кабінеті керівника підприємства.

Фізична особа – підприємець Галина Кудряшова  користуючись нагодою – проведенням Держпраці Всеукраїнського тижня права, вирішила привести у відповідність до чинного законодавства свої кадрові документи, для чого направила на консультацію до ст.інспектора ГУ Держпраці в Одеській області Сорокіна І.Б. бухгалтера.

Підприємець одержав консультацію з питань так би мовити «осучаснення» трудових договорів між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю, які вона укладала ще в 2013 році. 4 працівники і досі працюють, але в трудових договорах, які затверджено наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 08.06.2001 р.№260, відсутні графи «строки виплати заробітної плати», п.6 передбачається зазначати відомості щодо тривалості та часу надання щорічної відпустки, але з 2013 р. минуло багато часу, місця для відміток про поточні відпустки просто не вистачає на бланці договору.

Бухгалтеру Валентині Тирон було рекомендовано встановити строки виплати заробітної плати за погодженням с представником, обраним і уповноваженим трудовим колективом. Аналогічним чином підлягає погодженню з уповноваженим затверджений роботодавцем графік щорічних відпусток.

На запитання роботодавця було роз’яснено порядок документального оформлення запровадження змінного режиму роботи працівників, формування системи оплати  продавців, бухгалтера з встановленням тарифної ставки працівника першого розряду та кваліфікаційних (міжпосадових) співвідносин  тарифних ставок (посадових окладів).

Окремо було обговорено питання неприпустимість допуску до роботи співробітників без оформлення з ними трудових відносин, вручено буклети з цих питань.

 

Ст.інспектор ГУ Держпраці

в ОдеськійобластіІ.Сорокін

 

04840-62552

0973741562

З нагоди відзначення Міжнародного дня права, старший інспектор Головного управлінні Держпраці в Одеській області Ігор Сорокін долучився до проведення Всеукраїнського тижня права. На виконання Указу Президента України від 08.12.2018 р. №1149 «Про Всеукраїнський тиждень права», розпорядження Кабінету Міністрів Українивід 26.09.2018 р. №681-р «Про    затвердження плану заходів з проведення у 2018 році Всеукраїнського тижня  права» та наказу Держпрацівід 01.10.2018 р. №94 «Про затвердження Плану заходів Державної служби України з питань праці з проведення у 2018 році Всеукраїнського тижня права» протягом 10-14 грудня заплановано проведення ряду превентивних заходів за участі фахівця Держпраці.

          Старший інспектор ГУ Держпраці в Одеській області Сорокін І.Б.  залучився до участі у проведенні Всеукраїнського тижня права і провів зі школярами Ренійської  загальноосвітньої школи № 4(10, 11 класи) лекції   «Реалізація і захист прав при використанні праці неповнолітніх».

Учні  дізналися, що неповнолітні, тобто особи, що не досягли вісімнадцяти років, у трудових правовідносинах прирівнюються у правах до повнолітніх. Для них  встановлюється скорочена тривалість робочого часу: для працівників віком від 16 до 18 років – 36 годин на тиждень, але  заробітна плата працівникам молодше вісімнадцяти років при скороченій тривалості щоденної роботи виплачується в такому самому розмірі, як працівникам відповідних категорій при повній  тривалості щоденної роботи. Щорічні відпустки таким працівникам надаються у зручний для них час.  Тривалість відпустки – 31 календарний день

Інформаційно-роз’яснювальний захід супроводжувався роздаванням інформаційних буклетів щодо подолання не задекларованої праці.

 

 Ст. інспектор ГУ Держпраці в Одеській області                І.Б.Сорокін

 

Учнів загальноосвітньої школи м. Рені поінформовано про трудові права неповнолітніх
Учнів загальноосвітньої школи м. Рені поінформовано про трудові права неповнолітніх
Учнів загальноосвітньої школи м. Рені поінформовано про трудові права неповнолітніх
Учнів загальноосвітньої школи м. Рені поінформовано про трудові права неповнолітніх