Разделы сайта
Главные новости
Подання звіту про надання інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню
Міністерство соціальної політики у листі від 05.11.2015 № 430/021/106-15 роз’яснило, як заповнювати звіт про надання інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, що подається роботодавцями територіальним органам державної служби зайнятості.

Порядок надання роботодавцями територіальним органам Державної служби зайнятості України інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, затверджений наказом Мінсоцполітики України від 16.05.2013 № 271 (далі — Порядок). Порядок розроблено відповідно до Закону України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 № 5067-VI (далі — Закон № 5067), і визначає процедуру надання підприємствами, установами та організаціями (далі — організація) центрам зайнятості у районах, містах, районах у містах інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню.

Згідно з пунктом 2.5 Порядку роботодавці щороку, не пізніше 1 лютого після звітного року, подають територіальному органу Інформацію про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню (далі — Інформація).

Статтею 14 Закону № 5067 передбачено, що для працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню (крім інвалідів, які не досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 № 1058-IV), організаціям з чисельністю штатних працівників понад 20 осіб встановлюється квота у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік.

Тобто розрахунок квоти у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних працівників та заповнення рядків 01, 03 Інформації пов’язано з календарним роком, що передує звітному, для подальшого визначення дотримання роботодавцями квоти у звітному році.

Отже, роботодавцям рекомендується заповнювати Інформацію таким чином (на прикладі звітування за 2015 рік, подання звіту роботодавцем центру зайнятості не пізніше 1 лютого 2016 року):

у рядку 01 Інформації зазначається середньооблікова чисельність штатних працівників за календарний рік, що передує звітному (2014 рік);
у рядку 02 Інформації зазначається середньооблікова чисельність працівників, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню відповідно до статті 14 Закону № 5067 та працювали на умовах повної зайнятості у звітному році (2015 рік);
у рядку 03 Інформації зазначається розрахункова чисельність працівників, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік (2014 рік);
у рядку 04 Інформації вказується чисельність громадян, яких планується працевлаштувати в поточному році у рахунок квоти (2016 рік).
Оскільки в наступному звітному році (2016 рік) 2015 рік буде базовим для встановлення квоти, то чисельність працівників, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік, розраховується від середньооблікової чисельності штатних працівників цього ж календарного року (2015 рік). Тож, у рядку 04 Інформації вказується чисельність громадян, яких планується працевлаштувати в поточному році у рахунок квоти, зокрема різниця між отриманим показником та рядком 02 Інформації.

Якщо за результатом розрахунку у роботодавця працює необхідна середньооблікова чисельність працівників, на яких поширюються додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, у рядку 04 ставиться «0». Доповнювати Інформацію будь-якими пояснювальними записками Порядком не передбачено.

Округлення результатів обчислень здійснюється за таким правилом: округлюються цифри поступово справа наліво — якщо остання значуща цифра менше або дорівнює 4, вона відкидається; якщо більше або дорівнює 5, найближча ліворуч від неї цифра збільшується на одиницю.

Відповідно до пункту третього статті 14 Закону № 5067 роботодавці самостійно розраховують квоту, зазначену в частині другій цієї статті, з урахуванням чисельності громадян, які на умовах повної зайнятості вже працюють в організаціях і належать до таких, що неконкурентоспроможні на ринку праці (крім інвалідів), та забезпечують їх працевлаштування самостійно. Роботодавці можуть звернутися за сприянням для працевлаштування цієї категорії громадян до установ державної служби зайнятості.

Можливість працевлаштування осіб, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, за сприяння державної служби зайнятості зазначається роботодавцем при поданні форми звітності № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)», що затверджена наказом Мінсоцполітики України від 31.05.2013 № 316.

Зважаючи на сказане, Законом № 5067 встановлено обов’язок роботодавця з чисельністю понад 20 штатних працівників забезпечити працевлаштування осіб, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних працівників. В рахунок виконання цієї квоти зараховуються як працевлаштовані особи, так і працівники, котрі вже працюють. Також роботодавцеві не заборонено приймати на роботу громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, понад встановлену 5-відсоткову квоту.

Статтею 22 Кодексу законів про працю України визначено, що забороняється необгрунтована відмова у прийнятті на роботу. Будь-яке пряме або непряме обмеження прав чи встановлення прямих або непрямих переваг при укладенні, зміні та припиненні трудового договору залежно від походження, соціального і майнового стану, расової та національної належності, статі, мови, політичних поглядів, релігійних переконань, членства у професійній спілці чи іншому об’єднанні громадян, роду і характеру занять, місця проживання не допускається. Вимоги щодо віку, рівня освіти, стану здоров’я працівника можуть встановлюватись законодавством України.
СЭЗ - РЕНИ
 "ГДЕ ПРИЧАЛИТ ИНВЕСТОР СО СВОИМ ГРУЗОПОТОКОМ"

О роли специальной экономической зоны «Рени», которая действует на территории Ренийского морского торгового порта, существует два радикально противоположных мнения. Согласно одному из них, она, а точнее расположенные на ней предприятия, в течение последних лет обеспечивают для порта дополнительный грузопоток. Сторонники другого, к числу которых относятся и некоторые руководящие работники райгосадминистрации, считают, что так называемые субъекты СЭЗ работают только на себя, бессовестно отбирая у порта грузы и обрекая его на полный крах. Пролить свет на данную ситуацию поможет интервью с руководителем одного из субъектов специальной экономической зоны «Рени» - ООО «Агро-Рени» Николаем Кулиш.
ПРИЙМАЮЧИ НА РОБОТУ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ, РОБОТОДАВЕЦЬ МОЖЕ 6 МІСЯЦІВ ОТРИМУВАТИ КОМПЕНСАЦІЮ ЙОГО ЗАРПЛАТИ
ПРИЙМАЮЧИ НА РОБОТУ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ, РОБОТОДАВЕЦЬ МОЖЕ 6 МІСЯЦІВ ОТРИМУВАТИ КОМПЕНСАЦІЮ ЙОГО ЗАРПЛАТИ
Понад 200 роботодавців подали заяви на отримання компенсації оплати праці внутрішньо переміщених осіб (ВПО), яких прийняли на роботу.
Про це журналістам повідомив заступник Голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Сергій Кравченко.
«Сьогодні ми очікуємо від уряду та парламенту рішень щодо реформування служби зайнятості у Національне агентство і рішуче готові до змін. Разом із тим, виклики на ринку праці змушують нас шукати нові підходи до роботи вже зараз. Військові дії на Донбасі та окупація Криму змусили покинути свої домівки понад 1,3 млн. сімей. Для порівняння під час Чорнобильської катастрофи було переміщено 60 тисяч сімей. Це значна цифра, і ми робимо усе можливе, щоб адаптувати людей на новому місці проживання. Для стимулювання їх зайнятості діє нова програма, яка дозволяє роботодавцям протягом півроку отримувати від держави компенсацію за оплату праці переселенців. Ми закликаємо підприємців звертатись до центрів зайнятості для оформлення відповідних документів. Це вкрай важлива програма, і я запевняю, що після реформи та створення Національного агентства зайнятості вона обов’язково продовжить свою роботу», – наголосив С. Кравченко.
За його словами, серед головних умов для участі у програмі – термін працевлаштування переселенців має бути щонайменше удвічі довший за період компенсації. Сума компенсації не може перевищувати середню зарплату по спеціальності у області. Крім того, заступник голови ДСЗ додав, що у службі зайнятості роботодавець може безкоштовно перенавчити чи підвищити кваліфікацію працівників з числа ВПО.
С. Кравченко зауважив, що реформа служби зайнятості адаптує усі сервіси служби до новітніх інтернет технологій, запровадить прогноз ринку праці, який надасть можливість попередити кризи з безробіттям по окремим галузям економіки та в цілому дозволить оперативно відповідати на нові виклики перед ринком праці в Україні, зокрема і працевлаштування демобілізованих учасників АТО та ВПО. Він зазначив, що в рамках реформи програма компенсації діятиме у наступному році і на заходи сприяння зайнятості переселенців видатки Фонду загальнообов‘язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття заплановані у сумі 40 млн. грн. «Тим не менше, сума коштів буде залежати від фінансової стабільності Фонду і забезпечення його бездефіцитності у 2016 році», – додав він.
За даними Державної служби статистики України станом на 21 грудня 2015 року на облік взято 1 661 002 переселенці або 1 311 485 сімей з Донбасу і Криму. 394 тис. – особи працездатного віку, з яких 127 тисяч повідомили про бажання працевлаштуватися.
Основні види соціальних послуг, які служба зайнятості надає безробітним:
Основні види соціальних послуг, які служба зайнятості надає безробітним:
- пошук підходящої постійної або тимчасової роботи;
- участь у громадських або інших роботах тимчасового характеру (тривалістю до 180 календарних днів) із збереженням права на виплату допомоги по безробіттю;
- індивідуальні консультаційні, інформаційні та профорієнтаційні послуги, пов’язані з працевлаштуванням або з метою обрання/зміни виду діяльності чи професії;
- групові консультації – участь у семінарах з техніки пошуку роботи, тренінгах, міні-ярмарках та ярмарках вакансій, інших заходах;
- сприяння в організації власної справи, навчання веденню підприємницької діяльності та надання одноразової допомоги для відкриття власної справи;
- одноразове отримання ваучера для проходження професійного навчання за окремими професіями та спеціальностями. Ваучер надається особам віком від 45 років, страховий стаж яких становить не менш ніж 15 років;
- професійна підготовка або перепідготовка, підвищення кваліфікації у професійно-технічних та вищих навчальних закладах, у тому числі в навчальних закладах державної служби зайнятості;
- підтвердження результатів неформального професійного навчання за робітничими професіями.
Основні види соціальних послуг, які служба зайнятості надає роботодавцям:
Основні види соціальних послуг, які служба зайнятості надає роботодавцям:
- інформування про стан та основні тенденції на ринку праці;
- надання допомоги щодо укомплектування підприємства персоналом;
- інформування щодо професійно-кваліфікаційного складу осіб, які зареєстровані в центрі зайнятості;
- інформування про осіб, які шукають роботу та мають унікальні (рідкісні) професії шляхом розміщення відомостей про них (без наведення прізвищ) на спеціальних стендах у центрі зайнятості та в базі шукачів роботи на Інтернет-порталі „Труд” (www.trud.gov.ua).
- підбір кадрів для виконання громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру;
- організація підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації безробітних у навчальних закладах та безпосередньо на виробництві;
- виплата компенсації єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у разі працевлаштування безробітних на нові робочі місця за направленням служби зайнятості;
- виплата компенсації заробітної плати (від 3 до 6 місяців) за працевлаштованого робітника із числа внутрішньо переміщених осіб (ВПО) відповідно до постанови КМУ №696 від 08.09.2015 року;
- консультування щодо норм законодавства про працю і зайнятість, державне соціальне страхування на випадок безробіття, в т.ч. при вивільненні працівників;
- сприяння у проведенні співбесід із кандидатами на робочі місця – розробка і забезпечення відповідними рекомендаціями по техніці їх проведення, надання приміщень для зустрічі з кандидатами;
консультування щодо надання послуг з посередництва в працевлаштуванні за кордоном.
СНЕГОПАД
 ДВИЖЕНИЕ ТРАНСПОРТА ПО ДОРОГАМ ОДЕССКОЙ ОБЛАСТИ
ЗАКРЫТО ИЗ-ЗА СНЕГОПАДА

17 января 2016 г.
ПОЧЁМ УКРАИНА?

Как с молотка распродать страну?

 








Аренда оригинальной и качественной спецтехники на сайте kievtechnics.com
Для того, чтобы любой вопрос был улажен быстро и при условии минимальной траты времени, сил и финансовых средств, люди все чаще прибегают к использованию услуг и ресурсов Всемирной сети. Таким образом, данное направление становится все более популярным и востребованным.
Сельхозтоваропроизводители и упрощенная система в 2016 году
В связи с вступлением в силу Закона Украины от 24 декабря 2015 года №909 о внесении изменений в Налоговый кодекс Украины с 1 января 2016 года внесены изменения в упрощенную систему налогообложения.
До уваги роботодавців, що застосовують працю іноземців та осіб без громадянства!
13.01.2016
До уваги роботодавців, що застосовують працю іноземців та осіб без громадянства!

Відповідно до статті 42 Закону України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 № 5067-VI (далі – Закон) підприємства, установи та організації мають право на застосування праці іноземців та осіб без громадянства на території України на підставі дозволу, що видається територіальними органами державної служби зайнятості, на строк до одного року, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Процедуру видачі, продовження дії та анулювання дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства і розмір плати за видачу дозволу, яка зараховується до бюджету Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття визначає Порядок видачі, продовження дії та анулювання дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 травня 2013 р. № 437 (далі – Порядок), із змінами внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності» від 28.01.2015 № 42.
Відповідно до пункту 2 Порядку територіальні органи державної служби зайнятості в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі видають за місцезнаходженням підприємства, установи, організації (далі - роботодавець) дозволи на застосування на конкретних посадах праці іноземців чи осіб без громадянства, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту.
Для отримання дозволу на застосування праці вищезазначеної категорії осіб роботодавець подає:
ü заяву згідно з додатком до Порядку;
ü копії рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, та довідки про звернення за захистом в Україні;
ü дві кольорові фотокартки іноземця чи особи без громадянства розміром 3,5 x 4,5 сантиметра.
Для осіб, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо надання статусу біженця або особи, яка потребує додаткового захисту плата за видачу дозволу на застосування праці та продовження дії такого дозволу не справляється.
Дозвіл на застосування праці іноземців чи осіб без громадянства, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, видається на строк дії довідки про звернення за захистом в Україні, але не більш як на один рік. Дія дозволу може бути продовжена у разі продовження дії такої довідки.
У разі прийняття рішення територіального органу або підрозділу ДМС про визнання іноземця або особи без громадянства біженцем чи особою, яка потребує додаткового захисту зазначений дозвіл анулюється.
Без передбаченого статтею 42 Закону дозволу здійснюється працевлаштування в Україні іноземців, які набули статусу біженця відповідно до законодавства України або одержали дозвіл на імміграцію в Україну.
В Рени состоялся практический семинар для представителей бизнеса
Начальник госналогинспекции в Ренийском районе Андрей Кучма, ведущие специалисты инспекции и представители управления Пенсионного фонда в Ренийском районе проинформировали присутствующих о текущих изменениях в налоговом законодательстве и законодательстве по единому социальному взносу, которые вступили в силу с 1 января 2016 года.
Щедрий вечір
Новий рік за народним календарем в центральній районній бібліотеціЩедрий вечір
Про порядок визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії з 1 січня 2016 року

Про порядок визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії

з 1 січня 2016 року

ЭПИДЕМИЯ ГРИППА
 Страшная эпидемия гриппа в Украине, но это секрет

- Эпидемия? Какая эпидемия? А, нет, не слышал, - сказал Министр здравоохранения Украины Александр Квиташвили.
И пока никто ничего не слышал и не знает, на Украине продолжают погибать люди от гриппа.
Ренийские упрощенцы пополнили Местные бюджеты на 5,3 млн.грн.
По словам начальника госналогинспекции в Ренийском районе Андрея Кучмы в 2015 году общая сумма единого налога на 1,7 млн.грн. или на 45% больше января-декабря 2014 года.
Из этой суммы около 39% (2 млн.грн.) поступило от предпринимателей - упрощенцев. От юридических лиц с начала года Местные бюджеты пополнились на 3,3 млн.грн.
КОРРУПЦИОННЫЙ СКАНДАЛ
 Новая ренийская поликлиника:
«чёрная дыра», где исчезают бюджетные деньги


 В последние дни минувшего года на всю Украину прогремел «яркий» коррупционный скандал, имеющий непосредственное отношение к нашему региону. Сотрудники СБУ и военной прокуратуры задержали на крупной взятке исполняющую обязанности директора Департамента развития инфраструктуры и ЖКХ Одесской облгосадминистрации Татьяну Марченко.
Должники Пенсионного фонда
Должники Пенсионного фонда
Минимальная зарплата 2016 – на что влияет ее размер при расчете налогов
Минимальная зарплата 2016 – на что влияет ее размер при расчете налогов
ПОРТ РЕНИ
ПОРТ РЕНИГосфиниинспекция в Одеской области обнародовала результаты Государственного финансового аудита деятельности ГП «Ренийский морской торговый порт». При этом опубликованные данные приведены только за период с 01.10.2013 по 31.07.2015 года.
Водительские права стандарта ЕС до ноября 2017 года
Кабинет министров Украины одобрил план имплементации Директивы 2006/126/ЕС Европейского Парламента об удостоверение водителя.

Документ вводит единые для всех государств-членов ЕС положения относительно выдачи национальных удостоверений водителя для обеспечения взаимного признания удостоверений водителя и, как следствие, дальнейшего упрощения свободного перемещения граждан между государствами-членами ЕС.

Полиморфус
Уникальный современный материал - полиморфус теперь доступен в широком применении. Этот пластик имеет удивительные свойства, что дает широкий простор полету фантазии.
Реклама
Авторизация
Праздники

Маршрутки Рени-Одесса, Одесса-Рени


Кадендарь
«    Январь 2016    »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Архив новостей
Опубликовнные материлы, фотографии, видеосъемки, размещенные на сайте, и являющиеся авторской работой - ЗАПРЕЩЕНО размещать, и использовать на других сайтах и блогах:
1. Без разрешения автора.
2. Без указания прямой ссылки на источник.
3. В каких либо других целях, не связанных с темой публикации.
Сайт является новостным порталом города Рени и Ренийского района.
Электронная почта:
info@reniinfo.od.ua
Сортировать новости по: дате новости | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту
В связи с вступлением в силу Закона Украины от 24 декабря 2015 года №909 о внесении изменений в Налоговый кодекс Украины с 1 января 2016 года внесены изменения в упрощенную систему налогообложения.
Объем дохода с целью применения критерия (более 1 млн гривен) определяется с учетом всех доходов, которые в соответствии с п. 292.1 ст. 292 НКУ включаются в состав дохода плательщика единого налога - физического лица - предпринимателя.
Помните, не могут быть плательщиками специальных налоговых режимов субъекты, которые имеют налоговый долг
Так, предприятие или предприниматель, пожелавший перейти на уплату единого налога с января 2016 года, должен подать заявление установленной формы в налоговую инспекцию по месту регистрации не позднее
Для обеспечения отражения в реестре плательщиков единого налога достоверной информации о видах хозяйственной деятельности, физическое лицо предприниматель плательщик единого налога третьей группы в случае изменения видов хозяйственной деятельности в течение налогового (отчетного) периода
Преимуществами упрощенной системы налогообложения воспользовались 226 юридических лиц. В течение января - октября 2015 года в Ренийском районе на упрощенной системе налогообложения работало свыше 700 физических лиц – предпринимателей. Самой многочисленной и популярной

Приказом Министерства финансов Украины от 19.06.2015 года № 578 «Об утверждении форм налоговых деклараций плательщика единого налога» утверждены новые формы деклараций для плательщиков единого налога:

За девять месяцев в 2015 году бизнесмены-упрощенцы направили в местные бюджеты 3,78 млн гривен единого налога, что на 1 млн грн., или на 37,5% больше, чем за аналогичный период прошлого года.

Специалисты госналогинспекции в Ренийском районе напоминают, что в связи с изменениями в Налоговом кодексе с 1 января 2015 года фиксированный сельскохозяйственный налог трансформирован в единый налог (выделен в отдельную четвертую группу).
С 2015 года плательщики единого налога четвертой группы должны платить налог ежеквартально в течение 30 календарных дней, которые наступают за последним календарным днем налогового (отчетного) квартала.

По словам начальника госналогинспекции в Ренийском районе Андрея Кучмы с начала года общая сумма единого налога на 816 тыс.грн. или на 33% больше января-августа прошлого года.
В налоговой обратили внимание, что в случае изменения в течение текущего года площади сельскохозяйственных угодий и/или земель водного фонда в связи с приобретением (утратой) на нее права собственности или пользования, плательщик единого налога четвертой группы обязан в течение
Единщики с объемом дохода до 1 млн грн. смогут работать без РРО. Закон вступил в силу
Утверждены новые декларации по единому налогу и Книги учета.
Обращаем внимание, что новые формы отчетов доработаны с учетом действующего с 1 января 2015 года порядка начисления единого налога.

Согласно норм Налогового кодекса Украины плательщики единого налога 1 и 2 групп, которые не используют труд наемных лиц, освобождаются от уплаты единого налога в течение одного календарного месяца в год на время отпуска, а также за период

Специалисты госналогинспекции напомнили, что порядок избрания или перехода на упрощенную систему налогообложения, или отказа от упрощенной системы налогообложения определены ст.298 Налогового кодекса Украины.
Для
Положительная динамика бюджетных доходов наблюдается по уплате единого налога плательщиками четвертой группы. В этом году по сравнению с I кварталом 2014
В ходе семинара были рассмотрены действующие требования по применению РРО, предусмотренные Налоговым кодексом Украины и Законом Украины «О применении регистраторов расчетных операций в сфере торговли, общественного питания и услуг».
В связи с тем, что форма налоговой декларации по фиксированному сельскохозяйственному налогу предусматривает ежемесячные начисления, предлагается налогоплательщикам в течение первого квартала платить начисленные суммы в сроки, предусмотренные для фиксированного сельскохозяйственного налога.
Помимо этого, в этом году ряды единщиков пополнят сельскохозяйственные товаропроизводители, ранее уплачивающие фиксированный сельхозналог (с 1 января 2015 года такие субъекты могут избрать четвертую группу плательщиков единого налога).
Соответственно, подчеркнули в ведомстве, что с учетом изменений в законодательстве
в 2015 году вместо фиксированного сельскохозяйственного налога для такой категории плательщиков введена четвертая группа единого налога с установлением соответствующих критериев.
Основным условием перехода сельскохозяйственных предприятий на уплату единого налога четвертой группы