Разделы сайта
Главные новости
СЭЗ - РЕНИ
 "ГДЕ ПРИЧАЛИТ ИНВЕСТОР СО СВОИМ ГРУЗОПОТОКОМ"

О роли специальной экономической зоны «Рени», которая действует на территории Ренийского морского торгового порта, существует два радикально противоположных мнения. Согласно одному из них, она, а точнее расположенные на ней предприятия, в течение последних лет обеспечивают для порта дополнительный грузопоток. Сторонники другого, к числу которых относятся и некоторые руководящие работники райгосадминистрации, считают, что так называемые субъекты СЭЗ работают только на себя, бессовестно отбирая у порта грузы и обрекая его на полный крах. Пролить свет на данную ситуацию поможет интервью с руководителем одного из субъектов специальной экономической зоны «Рени» - ООО «Агро-Рени» Николаем Кулиш.
Подання звіту про надання інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню
Міністерство соціальної політики у листі від 05.11.2015 № 430/021/106-15 роз’яснило, як заповнювати звіт про надання інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, що подається роботодавцями територіальним органам державної служби зайнятості.

Порядок надання роботодавцями територіальним органам Державної служби зайнятості України інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, затверджений наказом Мінсоцполітики України від 16.05.2013 № 271 (далі — Порядок). Порядок розроблено відповідно до Закону України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 № 5067-VI (далі — Закон № 5067), і визначає процедуру надання підприємствами, установами та організаціями (далі — організація) центрам зайнятості у районах, містах, районах у містах інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню.

Згідно з пунктом 2.5 Порядку роботодавці щороку, не пізніше 1 лютого після звітного року, подають територіальному органу Інформацію про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню (далі — Інформація).

Статтею 14 Закону № 5067 передбачено, що для працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню (крім інвалідів, які не досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 № 1058-IV), організаціям з чисельністю штатних працівників понад 20 осіб встановлюється квота у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік.

Тобто розрахунок квоти у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних працівників та заповнення рядків 01, 03 Інформації пов’язано з календарним роком, що передує звітному, для подальшого визначення дотримання роботодавцями квоти у звітному році.

Отже, роботодавцям рекомендується заповнювати Інформацію таким чином (на прикладі звітування за 2015 рік, подання звіту роботодавцем центру зайнятості не пізніше 1 лютого 2016 року):

у рядку 01 Інформації зазначається середньооблікова чисельність штатних працівників за календарний рік, що передує звітному (2014 рік);
у рядку 02 Інформації зазначається середньооблікова чисельність працівників, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню відповідно до статті 14 Закону № 5067 та працювали на умовах повної зайнятості у звітному році (2015 рік);
у рядку 03 Інформації зазначається розрахункова чисельність працівників, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік (2014 рік);
у рядку 04 Інформації вказується чисельність громадян, яких планується працевлаштувати в поточному році у рахунок квоти (2016 рік).
Оскільки в наступному звітному році (2016 рік) 2015 рік буде базовим для встановлення квоти, то чисельність працівників, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік, розраховується від середньооблікової чисельності штатних працівників цього ж календарного року (2015 рік). Тож, у рядку 04 Інформації вказується чисельність громадян, яких планується працевлаштувати в поточному році у рахунок квоти, зокрема різниця між отриманим показником та рядком 02 Інформації.

Якщо за результатом розрахунку у роботодавця працює необхідна середньооблікова чисельність працівників, на яких поширюються додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, у рядку 04 ставиться «0». Доповнювати Інформацію будь-якими пояснювальними записками Порядком не передбачено.

Округлення результатів обчислень здійснюється за таким правилом: округлюються цифри поступово справа наліво — якщо остання значуща цифра менше або дорівнює 4, вона відкидається; якщо більше або дорівнює 5, найближча ліворуч від неї цифра збільшується на одиницю.

Відповідно до пункту третього статті 14 Закону № 5067 роботодавці самостійно розраховують квоту, зазначену в частині другій цієї статті, з урахуванням чисельності громадян, які на умовах повної зайнятості вже працюють в організаціях і належать до таких, що неконкурентоспроможні на ринку праці (крім інвалідів), та забезпечують їх працевлаштування самостійно. Роботодавці можуть звернутися за сприянням для працевлаштування цієї категорії громадян до установ державної служби зайнятості.

Можливість працевлаштування осіб, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, за сприяння державної служби зайнятості зазначається роботодавцем при поданні форми звітності № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)», що затверджена наказом Мінсоцполітики України від 31.05.2013 № 316.

Зважаючи на сказане, Законом № 5067 встановлено обов’язок роботодавця з чисельністю понад 20 штатних працівників забезпечити працевлаштування осіб, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних працівників. В рахунок виконання цієї квоти зараховуються як працевлаштовані особи, так і працівники, котрі вже працюють. Також роботодавцеві не заборонено приймати на роботу громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, понад встановлену 5-відсоткову квоту.

Статтею 22 Кодексу законів про працю України визначено, що забороняється необгрунтована відмова у прийнятті на роботу. Будь-яке пряме або непряме обмеження прав чи встановлення прямих або непрямих переваг при укладенні, зміні та припиненні трудового договору залежно від походження, соціального і майнового стану, расової та національної належності, статі, мови, політичних поглядів, релігійних переконань, членства у професійній спілці чи іншому об’єднанні громадян, роду і характеру занять, місця проживання не допускається. Вимоги щодо віку, рівня освіти, стану здоров’я працівника можуть встановлюватись законодавством України.
Как облагать суммы больничных и отпускных за декабрь 2015 - январь 2016
В связи со вступлением в силу Закона Украины от 24 декабря 2015 года №909 «О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины и некоторые законодательные акты Украины относительно обеспечения сбалансированности бюджетных поступлений в 2016 году» с 1 января 2016 года изменены ставки налога на доходы физических лиц и единого социального взноса.
ПРИЙМАЮЧИ НА РОБОТУ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ, РОБОТОДАВЕЦЬ МОЖЕ 6 МІСЯЦІВ ОТРИМУВАТИ КОМПЕНСАЦІЮ ЙОГО ЗАРПЛАТИ
ПРИЙМАЮЧИ НА РОБОТУ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ, РОБОТОДАВЕЦЬ МОЖЕ 6 МІСЯЦІВ ОТРИМУВАТИ КОМПЕНСАЦІЮ ЙОГО ЗАРПЛАТИ
Понад 200 роботодавців подали заяви на отримання компенсації оплати праці внутрішньо переміщених осіб (ВПО), яких прийняли на роботу.
Про це журналістам повідомив заступник Голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Сергій Кравченко.
«Сьогодні ми очікуємо від уряду та парламенту рішень щодо реформування служби зайнятості у Національне агентство і рішуче готові до змін. Разом із тим, виклики на ринку праці змушують нас шукати нові підходи до роботи вже зараз. Військові дії на Донбасі та окупація Криму змусили покинути свої домівки понад 1,3 млн. сімей. Для порівняння під час Чорнобильської катастрофи було переміщено 60 тисяч сімей. Це значна цифра, і ми робимо усе можливе, щоб адаптувати людей на новому місці проживання. Для стимулювання їх зайнятості діє нова програма, яка дозволяє роботодавцям протягом півроку отримувати від держави компенсацію за оплату праці переселенців. Ми закликаємо підприємців звертатись до центрів зайнятості для оформлення відповідних документів. Це вкрай важлива програма, і я запевняю, що після реформи та створення Національного агентства зайнятості вона обов’язково продовжить свою роботу», – наголосив С. Кравченко.
За його словами, серед головних умов для участі у програмі – термін працевлаштування переселенців має бути щонайменше удвічі довший за період компенсації. Сума компенсації не може перевищувати середню зарплату по спеціальності у області. Крім того, заступник голови ДСЗ додав, що у службі зайнятості роботодавець може безкоштовно перенавчити чи підвищити кваліфікацію працівників з числа ВПО.
С. Кравченко зауважив, що реформа служби зайнятості адаптує усі сервіси служби до новітніх інтернет технологій, запровадить прогноз ринку праці, який надасть можливість попередити кризи з безробіттям по окремим галузям економіки та в цілому дозволить оперативно відповідати на нові виклики перед ринком праці в Україні, зокрема і працевлаштування демобілізованих учасників АТО та ВПО. Він зазначив, що в рамках реформи програма компенсації діятиме у наступному році і на заходи сприяння зайнятості переселенців видатки Фонду загальнообов‘язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття заплановані у сумі 40 млн. грн. «Тим не менше, сума коштів буде залежати від фінансової стабільності Фонду і забезпечення його бездефіцитності у 2016 році», – додав він.
За даними Державної служби статистики України станом на 21 грудня 2015 року на облік взято 1 661 002 переселенці або 1 311 485 сімей з Донбасу і Криму. 394 тис. – особи працездатного віку, з яких 127 тисяч повідомили про бажання працевлаштуватися.
Основні види соціальних послуг, які служба зайнятості надає безробітним:
Основні види соціальних послуг, які служба зайнятості надає безробітним:
- пошук підходящої постійної або тимчасової роботи;
- участь у громадських або інших роботах тимчасового характеру (тривалістю до 180 календарних днів) із збереженням права на виплату допомоги по безробіттю;
- індивідуальні консультаційні, інформаційні та профорієнтаційні послуги, пов’язані з працевлаштуванням або з метою обрання/зміни виду діяльності чи професії;
- групові консультації – участь у семінарах з техніки пошуку роботи, тренінгах, міні-ярмарках та ярмарках вакансій, інших заходах;
- сприяння в організації власної справи, навчання веденню підприємницької діяльності та надання одноразової допомоги для відкриття власної справи;
- одноразове отримання ваучера для проходження професійного навчання за окремими професіями та спеціальностями. Ваучер надається особам віком від 45 років, страховий стаж яких становить не менш ніж 15 років;
- професійна підготовка або перепідготовка, підвищення кваліфікації у професійно-технічних та вищих навчальних закладах, у тому числі в навчальних закладах державної служби зайнятості;
- підтвердження результатів неформального професійного навчання за робітничими професіями.
Основні види соціальних послуг, які служба зайнятості надає роботодавцям:
Основні види соціальних послуг, які служба зайнятості надає роботодавцям:
- інформування про стан та основні тенденції на ринку праці;
- надання допомоги щодо укомплектування підприємства персоналом;
- інформування щодо професійно-кваліфікаційного складу осіб, які зареєстровані в центрі зайнятості;
- інформування про осіб, які шукають роботу та мають унікальні (рідкісні) професії шляхом розміщення відомостей про них (без наведення прізвищ) на спеціальних стендах у центрі зайнятості та в базі шукачів роботи на Інтернет-порталі „Труд” (www.trud.gov.ua).
- підбір кадрів для виконання громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру;
- організація підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації безробітних у навчальних закладах та безпосередньо на виробництві;
- виплата компенсації єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у разі працевлаштування безробітних на нові робочі місця за направленням служби зайнятості;
- виплата компенсації заробітної плати (від 3 до 6 місяців) за працевлаштованого робітника із числа внутрішньо переміщених осіб (ВПО) відповідно до постанови КМУ №696 від 08.09.2015 року;
- консультування щодо норм законодавства про працю і зайнятість, державне соціальне страхування на випадок безробіття, в т.ч. при вивільненні працівників;
- сприяння у проведенні співбесід із кандидатами на робочі місця – розробка і забезпечення відповідними рекомендаціями по техніці їх проведення, надання приміщень для зустрічі з кандидатами;
консультування щодо надання послуг з посередництва в працевлаштуванні за кордоном.
Аренда оригинальной и качественной спецтехники на сайте kievtechnics.com
Для того, чтобы любой вопрос был улажен быстро и при условии минимальной траты времени, сил и финансовых средств, люди все чаще прибегают к использованию услуг и ресурсов Всемирной сети. Таким образом, данное направление становится все более популярным и востребованным.
СНЕГОПАД
 ДВИЖЕНИЕ ТРАНСПОРТА ПО ДОРОГАМ ОДЕССКОЙ ОБЛАСТИ
ЗАКРЫТО ИЗ-ЗА СНЕГОПАДА

17 января 2016 г.
ПОЧЁМ УКРАИНА?

Как с молотка распродать страну?

 








Сельхозтоваропроизводители и упрощенная система в 2016 году
В связи с вступлением в силу Закона Украины от 24 декабря 2015 года №909 о внесении изменений в Налоговый кодекс Украины с 1 января 2016 года внесены изменения в упрощенную систему налогообложения.
До уваги роботодавців, що застосовують працю іноземців та осіб без громадянства!
13.01.2016
До уваги роботодавців, що застосовують працю іноземців та осіб без громадянства!

Відповідно до статті 42 Закону України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 № 5067-VI (далі – Закон) підприємства, установи та організації мають право на застосування праці іноземців та осіб без громадянства на території України на підставі дозволу, що видається територіальними органами державної служби зайнятості, на строк до одного року, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Процедуру видачі, продовження дії та анулювання дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства і розмір плати за видачу дозволу, яка зараховується до бюджету Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття визначає Порядок видачі, продовження дії та анулювання дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 травня 2013 р. № 437 (далі – Порядок), із змінами внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності» від 28.01.2015 № 42.
Відповідно до пункту 2 Порядку територіальні органи державної служби зайнятості в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі видають за місцезнаходженням підприємства, установи, організації (далі - роботодавець) дозволи на застосування на конкретних посадах праці іноземців чи осіб без громадянства, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту.
Для отримання дозволу на застосування праці вищезазначеної категорії осіб роботодавець подає:
ü заяву згідно з додатком до Порядку;
ü копії рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, та довідки про звернення за захистом в Україні;
ü дві кольорові фотокартки іноземця чи особи без громадянства розміром 3,5 x 4,5 сантиметра.
Для осіб, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо надання статусу біженця або особи, яка потребує додаткового захисту плата за видачу дозволу на застосування праці та продовження дії такого дозволу не справляється.
Дозвіл на застосування праці іноземців чи осіб без громадянства, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, видається на строк дії довідки про звернення за захистом в Україні, але не більш як на один рік. Дія дозволу може бути продовжена у разі продовження дії такої довідки.
У разі прийняття рішення територіального органу або підрозділу ДМС про визнання іноземця або особи без громадянства біженцем чи особою, яка потребує додаткового захисту зазначений дозвіл анулюється.
Без передбаченого статтею 42 Закону дозволу здійснюється працевлаштування в Україні іноземців, які набули статусу біженця відповідно до законодавства України або одержали дозвіл на імміграцію в Україну.
В Рени состоялся практический семинар для представителей бизнеса
Начальник госналогинспекции в Ренийском районе Андрей Кучма, ведущие специалисты инспекции и представители управления Пенсионного фонда в Ренийском районе проинформировали присутствующих о текущих изменениях в налоговом законодательстве и законодательстве по единому социальному взносу, которые вступили в силу с 1 января 2016 года.
Щедрий вечір
Новий рік за народним календарем в центральній районній бібліотеціЩедрий вечір
Про порядок визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії з 1 січня 2016 року

Про порядок визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії

з 1 січня 2016 року

ЭПИДЕМИЯ ГРИППА
 Страшная эпидемия гриппа в Украине, но это секрет

- Эпидемия? Какая эпидемия? А, нет, не слышал, - сказал Министр здравоохранения Украины Александр Квиташвили.
И пока никто ничего не слышал и не знает, на Украине продолжают погибать люди от гриппа.
Ренийские упрощенцы пополнили Местные бюджеты на 5,3 млн.грн.
По словам начальника госналогинспекции в Ренийском районе Андрея Кучмы в 2015 году общая сумма единого налога на 1,7 млн.грн. или на 45% больше января-декабря 2014 года.
Из этой суммы около 39% (2 млн.грн.) поступило от предпринимателей - упрощенцев. От юридических лиц с начала года Местные бюджеты пополнились на 3,3 млн.грн.
КОРРУПЦИОННЫЙ СКАНДАЛ
 Новая ренийская поликлиника:
«чёрная дыра», где исчезают бюджетные деньги


 В последние дни минувшего года на всю Украину прогремел «яркий» коррупционный скандал, имеющий непосредственное отношение к нашему региону. Сотрудники СБУ и военной прокуратуры задержали на крупной взятке исполняющую обязанности директора Департамента развития инфраструктуры и ЖКХ Одесской облгосадминистрации Татьяну Марченко.
Должники Пенсионного фонда
Должники Пенсионного фонда
Минимальная зарплата 2016 – на что влияет ее размер при расчете налогов
Минимальная зарплата 2016 – на что влияет ее размер при расчете налогов
ПОРТ РЕНИ
ПОРТ РЕНИГосфиниинспекция в Одеской области обнародовала результаты Государственного финансового аудита деятельности ГП «Ренийский морской торговый порт». При этом опубликованные данные приведены только за период с 01.10.2013 по 31.07.2015 года.
Водительские права стандарта ЕС до ноября 2017 года
Кабинет министров Украины одобрил план имплементации Директивы 2006/126/ЕС Европейского Парламента об удостоверение водителя.

Документ вводит единые для всех государств-членов ЕС положения относительно выдачи национальных удостоверений водителя для обеспечения взаимного признания удостоверений водителя и, как следствие, дальнейшего упрощения свободного перемещения граждан между государствами-членами ЕС.

Реклама
Авторизация
Праздники

Маршрутки Рени-Одесса, Одесса-Рени


Кадендарь
«    Январь 2016    »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Архив новостей
Опубликовнные материлы, фотографии, видеосъемки, размещенные на сайте, и являющиеся авторской работой - ЗАПРЕЩЕНО размещать, и использовать на других сайтах и блогах:
1. Без разрешения автора.
2. Без указания прямой ссылки на источник.
3. В каких либо других целях, не связанных с темой публикации.
Сайт является новостным порталом города Рени и Ренийского района.
Электронная почта:
info@reniinfo.od.ua
Сортировать новости по: дате новости | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту
Для громадян, які приїхали з Автономної Республіки Крим та міста Севастополь
СПРОЩЕНО порядок проведення державної реєстрації права власності на будинки, побудовані до 05.08.1992р.[size=7][/size][font=Times New Roman][/font][b][/b]
Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України відповідно до статті 1 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу» є конституційним обов'язком громадян України.

Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» визначено, що за проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень справляється державне мито.

Розмір ставки державного мита за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно становить 7 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (на сьогодні – 119 грн.); за державну реєстрацію іншого речового права на нерухоме майно, обтяження права - 3 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (на сьогодні – 51 грн.).

З 12 лютого 2014 року спрощено процедуру державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

      Друковані засоби масової інформації (преса) в Україні – це періодичні і такі, що продовжуються, видання, які виходять під постійною назвою, з періодичністю один і більше номерів (випусків) протягом року на підставі свідоцтва про державну реєстрацію. Друковані засоби масової інформації в Україні видаються державною мовою, а також іншими мовами.

Право на заснування друкованого засобу масової інформації належить:

  • громадянам України, громадянам інших держав та особам без громадянства, не обмеженим у цивільній правоздатності та цивільній дієздатності;
  • юридичним особам України та інших держав;
  • трудовим колективам підприємств, установ і організацій на підставі відповідного рішення загальних зборів (конференції).

       Особа, яка заснувала друкований засіб масової інформації, є його засновником. Особи, які об’єдналися з метою спільного заснування видання, вважаються його співзасновниками.

Державній реєстрації згідно з частиною другою ст. 11 Закону підлягають усі друковані засоби масової інформації, що видаються на території України, незалежно від сфери розповсюдження, тиражу і способу їх виготовлення.... 


Законодавство про захист персональних даних не містить норм щодо автоматичної відповідальності суб‘єктів, які до 1 січня 2012 року не зареєстрували бази персональних даних.

На цьому було наголошено у ході прес-конференції в Міністерстві юстиції України, яка відбулася 23 грудня за участю першого заступника Голови Державної служби України з питань захисту персональних даних Лілії Олексюк та директора Департаменту взаємодії з органами влади Міністерства юстиції Олени Зеркаль.

Согласно статье 6 Семейного кодекса Украины правовой статус ребенка имеет лицо до достижения им совершеннолетия.

Малолетним считается ребенок до четырнадцати лет.

Несовершеннолетним считается ребенок в возрасте от четырнадцати до восемнадцати лет.

Как предусмотрено статьей 12 Закона Украины «Об основах социальной защиты бездомных лиц и беспризорных детей» от 2 июня 2005 года № 2623-IV, государство охраняет и защищает права и интересы детей при совершении сделок относительно недвижимого имущества.

Про значимість роботи правових громадських приймалень.

Вже не один рік органи державної влади спрямовують свою діяльність на створення належних умов для надання малозабезпеченим верствам населення безоплатної правової допомоги. Правова громадська приймальня створюється для надання безоплатної правової допомоги малозабезпеченим особам. Основною метою діяльності приймальні є сприяння забезпеченню правового захисту конституційних прав, свобод та інтересів громадян, належної реалізації Закону України «Про звернення громадян».....

....Правова громадська приймальня при Ренійському районному управлінні юстиції здійснює прийом що четверга з 14.00 до 17.00 (м.Рені, вул.. 28 Червня, 125). Крім того, громадяни мають можливість отримати безкоштовну правову допомогу у громадській приймальні зателефонувавши за номером 2-62-09.....

Новий Закон України «Про доступ до публічної інформації»
Інформаційне законодавство України у 2011 році було оновлено з прийняттям Закону України «Про доступ до публічної інформації» та нової редакції Закону України «Про інформацію», які були прийняті 13 січня 2011 року Верховною Радою України та набрали чинності 10 травня 2011 року. А також були прийнятті Укази Президента від 5 травня 2011 року № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» та від 5 травня 2011 року № 548 «Про першочергові заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в допоміжних органах, створених Президентом України».

Основною метою Закону України «Про доступ до публічної інформації» є .........

           Спільним наказом Ренійського районного управління юстиції з Ренійським районним центром зайнятості від 26.04.2011 року №29/15-о\д створено виїзний консультативний пункт для надання безкоштовної правової допомоги малозабезпеченим громадянам на базі Ренійського районного центру зайнятості.


             Консультативний пункт створено з метою вирішення наявних проблем безробітних, що перебувають на обліку в Ренійському районному центрі зайнятості та надання відповідної правової допомоги малозабезпеченним верствам населення.


        Графік прийому громадян у виїзному консультативному пункті на базі Ренійського районного центру зайнятості для надання безоплатної правової допомоги малозабезпеченим верствам населення: щосереди з 14.00 до 17.00 години у приміщенні Ренійського районного центру зайнятості.



В.о. начальника Ренійського
районного управління юстиції                                                                         О.В.Стеценко

     Рождение ребенка - примечательное и радостное событие для каждой семьи, появление новой, неповторимой личности с присущими лишь ей чертами, полноценного члена общества - носителя гражданских прав и обязанностей.

 

    Действующим законодательством регламентирован общий порядок проведения государственной регистрации рождения независимо от места рождения.
   


    Здійснення заходів з попередження насильства в сім’ї, протидія та запобігання будь-яким його проявам, надання правової допомоги особам, які потерпають від насильства в сім’ї тощо мають законну підтримку на рівні держави.
    Так, Законом України «Про попередження насильства в сім’ї» визначено органи, на які покладається здійснення заходів з попередження насильства в сім’ї, їхні повноваження та відповідальність осіб, які вчинили насильство в сім’ї. 

Г Р А Ф І К
особистого прийому громадян керівництвом Ренійського районного управління юстиції Одеської області